Gå til innhold

Bugaboo eller Teutonia

Anbefalte innlegg

Vi venter nå 2 mann, og denne gangen bruker jeg litt mer tid på dette med vogn valg:) Forrige gang hadde vi Simo, og det blir ikke aktuelt denne gangen.

Jeg klarer ikke bestemme meg for hvilken av disse to vognene jeg skal velge.. Kan noen være så snill hjelpe meg her:)

Det virker jo helt klart som Bugabooen er mest populær.- Snakket med en på barnas hus i dag, og han mente at teutonia passet bedre til vårt klima etterom at babyen sitter mer skjermet i Teutoniaen...

Setter pris på alle henvendelser:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140493280-bugaboo-eller-teutonia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte Bugaboo da andrejenta kom og den beholder jeg til tredjemann også.

Knallgod vogn som barnet sitter supert i, en drømm å trille og er kjempe stilig i tilegg.

Synes ikke den er lite lun. og den har i tilegg en stor og god kalesj.

Hei!

Nå vet jeg ikke hvor du bor.. men personlig synes jeg det er litt kjedelig fenomen at vi i norge stadig skal føle at vi må ha "traktor" varianten av barnevogner, pga klimaet;)

Ser absolutt at ikke alle vogner passer på skogstur el i dyp snø, men stort sett så kommer man frem der man vil.

Vi hadde quinny til førstemann, og var fornøyd med det. Den er ikke spesielt lun el tykk på noen måte, men alt avhenger jo av hva man kler eller pakker inn ungen i :) Kjøpte en dunpose med skinn, fra adenvalder (sikkert feil stavet men), i stedet for den klassiske skinnposen.. dunposen blir som en sovepose, den dekker mye bedre rundt hodet bla a, enn en skinnpose. Spesielt når man skal bruke sportsvogn, for da er det ikke noe som "samler" lammeskinnet rundt barnets overkropp.

Nå har vi kjøpt bugaboo til nestemann, og gleder oss over alle finessene:) Kan ikke si at jeg har prøvd den fullt ut, for lillemann er fremdeles i magen.. men har hatt ei veninne som har brukt den i to år, og det har vært nok til at jeg er solgt;)

Vogna er jo dyr, i mine øyne, men det var fullt mulig å finne pent brukt på finn.

Håper du finner en du faller for, og at de lar følelsene styre litt;) er jo en gøy ting å kjøpe, og som kun er interessang den tiden man har småbarn.

Jeg var i London i høst, og da ser man virkelig at vi i norge pakker inn ungene våre.. der lå små babyer åpent i mac laren reisetriller, mens jeg synes min halvannet åring ikke kunne få nok skinn under stompen og ha lua godt nok ned på ørene i høst lufta;) Der var Bugaboo stort.. og det var vel i grunn den mest "værhadre" vogna jeg kunne observere de dagene jeg var der. De jeg besøkte hadde en teutonia firhjuling, og den ble stadig komentert av andre mødre pga størrelse etc.. de hadde aldri sett en så stor vogn før;)

Dette ble langt.. men sånn går det når man har god tid;)

Lykke til!

Kjøp Bugabooen og ha en tradisjonell vogn i tillegg om du kan. Den kan kjøpes brukt og er fin å ha om du skal gå på landeveien, mye tur osv og senere som soveovogn i barnehagen. Da kan du lett ha Bugaboo i bilen som by og handlevogn :-) Slik har vi gjort det og synes at det var lurt :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...