Gå til innhold

Noen som er kvalme på kvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg er gravid enda... Skal ha mensen i morra. Har vært såååå kvalm de siste kveldene. Var ikke det med førstemann.... Er jo isåfall meget tidlig da, så er sikkert noe annet. Men hadde vært kjekkt å høre likevel :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det trodde jeg og...var aldri kvalm med nr.1 så ble jeg kvalm med nr.2 ca en uke etter unnfangelsen...skyldte på varmen fordi jeg slet i 4,5 år med nr 2....hadde mislykket IVF forsøk i mai og vips naturlig gravid i juni...Men dette varierer jo, jeg stoler ikke på annet enn g.test :-)

Skrevet

skikkelig god og kvalm i kveld, ja! det rare er at samtidig bare måtte jeg ha litt nudler... (ca 8 uker gravid, usikker på siste mens.)

Skrevet

Jepp, blir kvalm når det er på tide å få seg litt kveldsmat, og gjerne en stund etterpå. Har ikke vært kvalm ellers, verken med forrige barn eller dette. Kjente dog ikke noe kvalme så tidlig som du evt er, men dette er jo så individuelt. Er nå 7+5.

Skrevet

Jeg har hatt null morgenkvalme, kun kveldskvalme.. Og det var kun de første ukene, nå går det ganske bra og kommer kun innimellom. Fått halbrann istedet og diare hver gang jeg spiser noe som er bittelitt sterkt... Fint det, siden jeg er veldig glad i mat som smaker litt,p Vet nesten ikke hva som er værst til tider jeg...

Skrevet

Er ikke direkte kvalm, MEN jeg er skikkelig UGGEN! Sånn som man er før man blir kvalm, denne ekle følelsen av at noe er i gjære og at det hadde vært like greit å bare bli skikkelig kvalm og så kunne kalle seg for "syk"... Kommer i 7-tiden og varer til typ sengetid... Og kveldstrøtt! Hjelper litt å spise, men er jo en mental styrkeprøve: tvinge ned noe mat, når magen helst vil ha mat opp...

Men jeg skal ikke klage: veldig frisk og rask og fornøyd ellers!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...