✿FlowerPower (✿◠‿◠) Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Jeg har et flossy gulvteppe, som trenger en vask. Har tenkt å bruke høytrykkspyler. Men lurer på om hvilket vaskemiddel jeg burde bruke. Noe som sprayes på, eller? Har en beholder som går ann å sette på høytrykkspyleren, så kan evt ha noe vaskemiddel i den som blir blandet med vann.. Vet det fins tepperens, men det er sikkert svindyrt(?) (Hvor kan man kjøpe det egentlig?) Håper noen har noen rimligere alternativ også (noe "hjemmelaget; grønnsåpe / zalo) Håper på mange svar
✿FlowerPower (✿◠‿◠) Skrevet 11. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 11. august 2009 *dytter* -håper på svar-
HTC Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 Får du plass i vaskemaskin, prøv med Milo. Ellers ville jeg tatt kontakt med noen som driver med tepper evt sendt det til rens. Vårt i ull, som også er flosset og forstort for vaskemaskin, tar jeg flekker med Vanich spray for tepper evt litt milo og skyller unna i dusj på flekker. Har ikke tatt hele.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå