Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 En av mine beste venniner oppdaget på lørdag at hun er gravid, og er nå ca 7 uker på vei. Og jeg er 5!! Tenke seg at vi klarte å klaffe så likt =) Hennes første og min andre.. Vi har tøyset med at det hadde vært gøy å få ca likt, da begge skulle prøve fra nå. Så klaffet det sååå likt da, så moro!!! Nå håper jeg at begge beholder og at vi får en super permisjonstid sammen =)
LivK har født Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Kjempegøy! Da jeg ble gravid med min første gikk jeg sammen med en av mine aller beste venninner, og vi fødte med seks dagers mellomrom! Barna våre har en helt spesiell kontakt, og har hatt det hele tiden. Utrolig morsomt for dere, nyyyyt tiden og gleden ved å kunne dele på alt sammen :-)
mamman til to gutter Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 Vi er 4 venninner som får i løpet av 3-4mnd og enda er det flere bekjente jeg vet om som skal få også. Jeg har kommet frem til at det er alderen, men hyggelig blir det:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå