Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Knotten blir 1 år om en mnd. Trenkte å be nærmeste familie i bursdag. Men hva skal jeg servere; jeg har ikke introdusert kaker/is etc enda, og ønsker heller ikke å gjøre det før keg "må". Vil egentlig vente så lenge som mulig. Men hva skal jeg servere da? Boller kanskje? Men de er det jo mye melk i, og det er kanskje ikke ideelt. Fruktsalat? Hva har du servert? Det skal nevnes at mini er matvvrak og spiser alt han blir servert. Og hva skal jeg kjøpe i gave? Noen gode tips tas i mot med stor takk :-) Gåvogn er sikkert topp, men tror kanskje han kommer til å få det av noen andre. Ellers tror jeg han kommer til å få både gyngehest (les: sau) og barnehagesekk. Kan duplo være noe? Eller store plastbiler/lastebiler/traktor el.?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Vel, vi gir snuppa vår som blir 1 år den 16 august det meste nå. Men bare i "små doser", altså smaksprøver. Tror ikke det skal være så ille. De må jo tåle litt. Vi skal feire til søndag, og jeg har bakt to kaker allerede. Har faktisk bakt en "baby food cake" med hipp fruktmos i , den er bare så god. Den ligger i fryseren nå da, slik at jeg slipper å stresse meg i hjel dagen før( Den er forresten uten melk, hvis du tenker på det). Moren min skal bake en bløtkake, det hører jo med. Hun har fått smake så vidt det er på krem, og det var "nam nam". Vi skal kjøpe litt frukt også, slik at barna kan kose seg med "sunne ting". Vi har også kjøpt en rosa sykkel til henne i bursdagsgave, og en "tallerken" med navnet og fødselsdato gravert. Den rosa sykkelen har "baby"sete også på, slik hun sitter trygt med seler rundt seg. Det er også et håndtak bak, slik at vi kan styre sykkelen, mens hun sitter på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå