Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen har noen svar til meg :) Jeg testet positivt for 1,5 uke siden og er nå 5+3. Jeg hadde veldig ømme bryster både før jeg testet og etter, men nå er de nesten som vanlige igjen. Er det flere som har det slik eller er det grunn til bekymring??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også plaget med fryktelig ømme bryster, men de er ikke alltid like ømme i lpet av dagen. Noen ganger er det ikke merkbart i det hele og det store (og da bekymrer jeg med selvfølgelig veldig om alt er bra osv). Men ømheten kommer alltid tilbake igjen.

Skrevet

Nope, ingen ømme bryster her lenger. Ikke mer enn til vanlig... Er vel ca 5+2 i dag.

Skrevet

Jeg fikk ømme pupper når jeg var 6 uker på vei...Nå er jeg 9 uker på vei og ømheten kommer og går...

Skrevet

Jeg er 10+1 i dag og har fortsatt vonde bryster/brystvorter.. Det begynte noen dager etter eggløsningen og det var da jeg tenkte mitt også :-)

Skrevet

jeg er 5+6 og den siste helga har jeg ikke følt så mye. har vært litt ømme, men ikke som de har vært. synes også blodårene har trukket seg litt tilbake? har brun utflod, så er litt bekymret, da.....

Skrevet

Jeg er 9+4 og har også ømme bryster, men ikke så mye som i starten. Men brystvortene er faktisk verst, for noen dager siden så kunne jeg ikke komme borti de med vaskesvampen engang!

Du som har brun utflod, det trenger ikke å bety noe som helst. Jeg hadde det i 2 uker non-stop. Det startet også rundt omkring 5-6 uker. Hold heller øye med om det kommer masse masse rødt blod, gjerne sammen med smerter.

Skrevet

Takk for det.. :) er litt roligere nå, skal til legen i morgen så kan hun se hva hun tror... har svidd litt når jeg har tørket meg i dag, så kan jo være en infeksjon eller noe... Håper bare spiren sitter!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...