Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Eldstemann har blitt 5 år. Er han gammel nok til å ligge i overkøya? Noen som har dårlige erfaringer med å legge for små barn i overkøya?
blond Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Husker ikke hvor gammel min var da han begynte å ligge i overkøya, men det har aldri vært noe problem. Pass på at han selv vil det og at han har sengegrind, da går det sikkert bra!
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 Min yngste flyttet i "overkøye" da hun var 2,5 år. Dvs i en halvhøy seng. Hun har aldri ramlet ut. En femåring har vært gammel nok lenge, med mindre han går i søvne eller noe slikt. Begge mine er noen marker når de sover, men de tipper ikke over sengehesten.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. august 2009 #5 Skrevet 19. august 2009 Tror min var ca tre når han ble flyttet over. Og han hadde falt ut av vår seng noen ganger. Men på den høye er det jo så veldig god sengehest så har aldri vært i nærheten av og dette ut av den. Ligger jo mye mer i "bur" og innestengt der enn i mange andre senger syntes jeg.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 23. august 2009 #6 Skrevet 23. august 2009 Lillemor lå i overkøye på hytte når vi var på ferie i sommer. Hun er 4 om 2 mnd. Var ikke noe problem da.
mamma1980 Skrevet 23. august 2009 #7 Skrevet 23. august 2009 min var 3 år ca. det gikk kjempefint og han var så kry da han fikk lov. det var en vanlig sengehest på senga. type stompaseng....
Anonym bruker Skrevet 8. september 2009 #8 Skrevet 8. september 2009 Gutten vår er nå 3 år. Han flyttet over i en stompa høyseng med sengekant da han var 2,5 år. Da fikk han velge seng selv og lillesøsteren fikk grindsengen. Det har aldri vært noe problem. Nå klatrer han ned stigen og går på do selv om natten. Han har vært en rolig unge om natten siden han var baby, så vi har aldri vært redd for at han skal falle utav.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå