Gjest Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 heisann, Har en sønn på 10mnd som plutselig ikke vil ha grøt lengre. Har kjøpt inn flere forskjellige typer, men vil ikke ha grøt verken morgen eller kveld. Flere som har det sånn? føler jeg gir han brødskiver dagen lang jeg nå....
Aget Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Jepp,Ballus er 10 mnd,nekta grøt de siste par dager,han nekter også brød,skikkelig sultestreker for tiden.Han som bare har vært såå glad i grøt. Banan,og middag er ok,også voksenmat...digger alt det VI spiser.fikk litt grilla kylling da vi åt,namnam sa han... de er rare disse små Håper det er en liten fase som går over:)
Mamma mjaua Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 jeg hadde det sånn så blandet yoghurt i grøten slik at den skulle få en litt annen smak og da spiste han igjen
Gjest Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Godt å høre at dette er normalt:) Teo har elsket grøt ja egentlig all mat siden han begynnte med det så synns det er litt dumt han har begynnt å tulle med det nå. Får håpe det er en fase som går over:) får prøve litt triks å se om det hjelper:)
Zupermam Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 har du prøvd å gi ham litt havregrøt? Her i huset er det alltid en sikkert vinner. Jeg tar på litt kanel, et lite smørøye, og har litt raspet eple eller most banan sammen med grøten på skjeen. det har lillebror spist siden han var litt over 6 mnd:) Jeg koker på rismelk, men det går jo fint ann med bare vann/melk.
Frøken Freken Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 Typisk for alderen, i følge helsesøster - snuppelure vil verken ha brød eller grøt for tiden - spiser bare halvparten av det hun normalt gjør. Må konsentrere meg for å ikke presse i henne mat... hun er småspist og slank fra før, så jeg blir litt stressa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå