Gå til innhold

graviditet og maling

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man skal IKKE male når man er gravid. Man puster inn løsemidler som kan være skadelig for fosteret. Selvsagt er det bedre at du står ute enn inne, men det er skadelig uansett. Unntaket er når du maler med den giftfrie malingen som heter SENS. Den malte jeg med da jeg var gravid=)

Herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuud.................

Sensen er jo da tilsatt andre stoffa, ka faen vet vel du om den e bra for fostret????????

Malt med sens æ og, men blei jo faen så kvalm.

Tenk dæ før i tida når dæm malte, den malinga va jo værre enn den som e nu..

Jobba lamme ei eldre dame som hadde malt i alle sine svangerskap og hennes unga va det nu faen ingen skada på.

Da e nu faen røykinga værre. Som du får i dæ hver dag..........

Du verden....

"ka faen jeg vet om SENS er bra for fosteret?"

Vel, det jeg vet er at den ikke er skadelig iallefall. Den er anbefalt av norskt astmaforbund, og er svanemerket. De reklamerer selv med a gravide kan bruke den, og den anbefales til barnerom. Ro deg ned menneske...

Og er det liksom ok å male med f.eks tung oljemaling bare fordi røyking er værre? Du fremstår ikke særlig intelligent.

Og å komme med enkelteksempler betyr ingenting. Jeg driter langt i om det gikk bra med den gamle damen du kjenner. Det finnes nok mange mange løsemiddel-skadde barn der ute. Man vet ikke akkurat hva skader det kan gi utslag i...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...