Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sanna er forsåvidt ganske fint,men det sies jo på samme måte som sanda... som i sand, bare med litt annet trykk regner jeg med.

Litt delt på om det fortsatt er oppkalling... Dere har jo med alle bokstavene til Anna, men siden det er første bokstav som kommer i tillegg skaper det jo et ganske annerledes navn. Har man siste bokstav endret bli det ikke så ulikt, som feks Johanna vs Johanne.

Men viss dere vil bruke navnet syns jeg absolutt Sanna uten er finest og enklest!

Liker ikke navnet spesielt godt. Synes det høresw ut som en forkorting av Susanna, et navn jeg ikke liker. Anna derimot, synes jeg er kjempefint.

Jeg synes oppkalling er når en bruker navnet til den en kaller opp etter, hverken mer eller mindre. Så for meg er ikke Sanna oppkalling av Anna.

Annonse

Jeg synes Sanna er søtt og sjarmerende. Det fungerer helt fint som oppkalling etter Anna for min del. Men det er jo stor forskjell på hvordan man ønsker å kalle opp og hvordan man gjør det/hvilke varianter man bruker i de ulike slektene. Uansett, Sanna med h til slutt er bare tullete etter min mening!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...