Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Kom med full blære som jeg hadde fått beskjed om og var NOKSÅ tissetrengt da jeg kom inn til legen et kvarter på overtid :-P Fikk se to små knøtt som boltret seg godt inni der, armer og ben i hundeognitti :-D Var herlig å se. Fikk ikke målt dem idag heller, fikk så dårlige bilder av selve tvillingene, men fikk med meg etpar bilder hjem der du så vidt kan skimte to hvite flekker :-) Etterpå fylte vi ut litt på helsekortet og så fikk jeg vite at jeg hadde sukker i urinen sist urinprøve.. Litt skummelt :-S Skal komme tilbake om en uke og ta fastende blodsukker og så drikke sukkervann og hjem å legge meg etpartimer og tilbake å måle igjen. Noen som har vært med på noe lignende? Litt skummelt da.. har ikke lyst på svangerskapsdiabetes...
vannmann_81 Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Så kjekt å få se de sprelle Lykke til med prøvene, håper det ordner seg
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 11. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2009 Ja var veldig koselig :-) Ja satser på at det ikke er noe å bekymre seg for... :-S
Pirkeanonym Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 Under mitt første svangerskap tok jeg rundt 10 diabetestester. Det går nok bra. Men det er grusomt å måtte holde seg fra å gå på do i 2 timer:-S.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå