Gå til innhold

Hvilken av disse 4?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare nysgjerrig! Tror nok vi dropper dobbeltnavn her i huset, men skulle det nå endre seg har vi bl.a. disse navnene som aktuelle bak favorittnavnet:) Jeg trenger ikke flere forslag, men lurer på; hvilket liker du best?

Constantin

Valentin

Severin

Sakarias

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fornuftig å droppe dobbeltnavn syns jeg.

Tror jeg likte Sakarias best av de du hadde der. Severin på andreplass. Constantin og Valentin ble litt for gresk/romerske for meg...

Skrevet

Constantin og Valentin er forferdelig feminint. Sverin forbinder jeg med Sverin suveren reklamen og han var jo sånn passe teit. Sakarias er stilig og pent. Synes Sakarias August er pent.

Skrevet

Thank you, thank you! Har noen andre litt mer aktuelle, men de er mer vanlig så tenker at disse fire ikke hadde fått særlig oppmerksomhet da :)

Var mest for min egen underholdning=) Again, tviler på det blir dobbeltnavn uansett.

Skrevet

Sakarias liker jeg best! Constantin og Valentin blir litt for italienske for meg, og Severin har jeg et litt anstrengt forhold til:) Men Sakarias er nydelig, flott og sterkt! :)

Skrevet

Har ikke sans for noen av disse navnene. Constantin og Valentin er bare pompøse. Sakarias er bibelsk, noe jeg slett ikke liker.

Skrevet

Tja, Severin var det minst verste.

Skrevet

er enig med dem som sier at Constantin og Valentin er litt voldsomme...men Severin er fint (det er mellomnavnet til sønnen vår, var min morfars mellomnavn også!), og Sakarias var vurdert til fornavn til nr to, hadde det vært en gutt da hehe. :)

men håper da at første navn er noe enkelt, siden det er litt heftige navn disse her ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...