Drømme Stress ned-mamma Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Og eg grugleder meg. Har litt telefonangst på toppen så det gjør det ikkje lettere. Hehe...Men!! Ha øynene på målet!! Et lite nurk laga av meg og mannen eg elske mer enn noe aent i heile livet mitt... Også må eg bare klarere det med mannen da...liiitt dyrt, men der e der alt av undersøkelse inkludert (bl.a. ultralyd). Kan aldri fatte han seie nei..haha! Han som nettopp har fått seg racingstol te xboxen te 3000 kr....(ja eg skjemmer han vekk!!!) Så va det ventetid da...e vel ikkje så lang ventetid på den klinikken der tror eg...håpe eg...kunne helst tenkt meg å fått time i mårra eg da!! Hehe..bare bli ferdig med det.. Sendte mail i dag og spurte meg litt fram om et par ting..så det va bare å ringa fekk eg beskjed om Stole ikkje mye på det offentlige her i byen...dårlige erfaringer.........
Lotta2010x2012 Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Skal du ta privat, og hvor mye koster det? Bestilte meg time i dag jeg også, eller smboeren bestilte for oss, har litt angst for sånne ting jeg også. Fikk time mandag den 17, så gleder meg faktisk til det! Deilig å komme igang.. Håper du får time snart da:)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 10. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2009 E skikkelig dårlig utvalg av private gyn. her i byen. Men har klinikk hausken som e rost opp i skyene. Va redd for det va mere for dei som allerede hadde diagnose o.s.v. men sendte som sagt mail og det va baare å komme. Koster 1000 kr for første undersøkelse. Det e med samtale, prøver, ul o.s.v. Så sleppe å vente på time på sykehuset for ul eller andre plasser...det e overbooka her i byn!! Huff! (har jaffal vært!!)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Til Drømme stress-less:) Så bra, nå ble jeg virkelig glad når jeg leste dette:)))) Ønsker deg så masse lykke til og hold oss oppdatert på hva som skjer videre:) Klem fra
Lotta2010x2012 Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 Ok. Da får du ha lykke til da, håper dem dem kan hjelpe dere:) Kanskje man klarer å slappe mere av når man har bestilt time, og man vet hjelp er på vei;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå