håpefull *er mamma* Skrevet 1. oktober 2009 #126 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hallo jenter;-) Har akkurat kommet hjem og kastet meg over pcen. Har gått bra og dårlig: På tirsdag fikk de ut 5 egg av de 6 eggposene jeg hadde. Ringte de i går og da var det ett egg som var normalt befruktet. Da var det å håpe at det ene ikke stoppet opp med delingen (noe som kan skje en skjelden gang, men fikk ikke beskjed i går at det var SKJELDEN det skjer. Vår faste sykepl var ikke på jobb, så fikk en annen å prate med), samt å se om flere egg kom etter. I dag hadde ikke de siste kommet etter, så vi endte opp med ett egg. Lite, men alikevel lettet, siden jeg har gått det siste døgnet og vært redd for at det ikke skulle bli noen. Det viser seg nå også at sambos svømmere jukser. Det er kjempeaktivitet i dem, men de gjør ikke helt jobben sin. Må jo beholde noe humor oppi dette, så vi har hatt det litt moro rundt dette idag;-) Hvis det blir noen flere forsøk på oss, blir det derfor icsi, også regner jeg med at jeg skal på sterkere stimulering. Har lyst til det, ihverfall. Men så den gode nyheten: Det ene egget som var befruktet hadde utviklet seg PERFEKT, sa de! Da ift deling (4-delt), og kanskje da også ift størrelse, tror jeg. Er visst ikke en selvfølge det heller, at alle egg de setter inn er så fine. Så da håper jeg at det er gullegget som er satt inn nå. Begynte på Crinone (progesteronstimulering) på tirsdag. Dobbel dose på tirs kveld, også en morgen og kveld fom. i går, tom. 14 dgr fram fra i dag. Altså 17 dgr tot. Tar den som vaginalkrem. Også må jeg bare si noe om blødningene mine, siden dere vet min store bekymring rundt disse. Fikk plutselig litt blødning før jeg skulle inn på tirs. Legen syntes det var ubetydelige mengder. Etter uttaket kan man ha blødning i noen dgr etterpå. Tok det derfor som en selvfølge at jeg var en av de som kom til å merke mye til dette. Det gjorde jeg ikke :-D Litt blod på papiret rett etterpå, så var det slutt. Helt utrolig. Ikke blødd etter at jeg har satt vaginalkrem heller, noe man også kan gjøre. Litt blod på papiret nå etter at jeg kom hjem, men regner med at det har noe med inngrepet å gjøre. Skal spørre om det her inne. Så, det var mye om meg. Var så moro å lese om hvor mye dere har tenkt på meg. Varmer hjertet ;-) Det rusler og går med dere også, ser jeg. Blir spennene når det begynner å skje noe mer med dere også!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140491155-lillehare-onlysleeping-sin-tr%C3%A5d-d/page/6/#findComment-140747591 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehare Skrevet 1. oktober 2009 #127 Del Skrevet 1. oktober 2009 phuuuh, godt å høre fra deg!! men du, jeg synes dette var strålende nyheter og dette er gullegget, skal ikke tro noe annet! husk at positiv tenkning er sunt og det virker!! men jøje så mye med medisiner ol??? shit, skal jeg på noe sånt?? tror ikke jeg har hukommelse til å huske så mye engang!!! hva mener du at svømmerne jukser?? vi fikk beskjed om mannens svømmere jakter sin egen hale og ikke egget. heheh, vi prøver også å ha litt humor med dette men fikk dere vite noe mer om sædkvaliteten da?? spør om dette fordi det berører veldig vårt tilfelle også For mitt vedkommende så venter jeg bare på mens :/ vil at den skal komme snart slik at jeg kan begynne å sprøyte litt.... Klem til dere begge Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140491155-lillehare-onlysleeping-sin-tr%C3%A5d-d/page/6/#findComment-140747678 Del på andre sider Flere delingsvalg…
håpefull *er mamma* Skrevet 2. oktober 2009 #128 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hei hei. Lillehare: Vet ikke om jeg har fått "normal dose" med Crinone. Hvis du skal i gang med det samme, kommer du helt sikkert til å huske det. Ikke mye hokkus pokkus. Da har du ikke lenger de andre medisinene å tenke på, heller. Er veldig glad for at jeg skal gå på Crinone såpass lenge, og sprøyte inn både morgen og kveld. Den skal jo bidra til at slimhinnene i livmoren skal bli mer mottagelig for at egget skal feste seg, og sikkert forbli festet også, siden jeg skal ta det så lenge etter at det har festet seg. Vil, vil, vil at det skal feste seg!!!!!!! Ift. svømmerne fikk vi bare beskjed om at de ser fantastiske ut på den skjermen (?) de har. De har visst noe som gjør at de kan følge svømmerne og se på dem på en helt spesiell måte. Men, som Jarl sa; de gjør ikke helt jobben sin. Så da vet jeg ikke om de vet konkret hva som er i veien med dem. Sykepleieren sa at hun var usikker på hvordan slikt blir målt. Hun lurte på om jeg kan ha hardt skall. Litt komisk. De svømmerne som da har forsøkt å komme inn i de andre eggene har vel endt opp med hjernskakning hele gjengen;-) Nå er det ikke mange her inn som vil ha mensen, men vi får håpe den kommer snart til deg, lillehare;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140491155-lillehare-onlysleeping-sin-tr%C3%A5d-d/page/6/#findComment-140750356 Del på andre sider Flere delingsvalg…
håpefull *er mamma* Skrevet 2. oktober 2009 #129 Del Skrevet 2. oktober 2009 Den bittlelille blødningen jeg hadde i går, forsvant like fort som den kom, forresten;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140491155-lillehare-onlysleeping-sin-tr%C3%A5d-d/page/6/#findComment-140750362 Del på andre sider Flere delingsvalg…
OnlySleeping *** Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #130 Del Skrevet 2. oktober 2009 Dette høres jo helt supert ut håpefull!! :D SÅ utrolig spennende! Å, blir helt gira jeg, når det begynner å skje ting.. Håper det skjer noe med meg snart og! Jeg har enda ikke begynt å blø, håper det holder seg borte til mandag, så jeg kan begynne på primo da, eller om den kommer av seg selv på mandag, hihi... Litt mye forlangt kanskje?! Er det noen av dere som har greie på livmortappen?? Hvor skal man være i syklus når den er åpen og langt nede?? -hvis den noen gang skal være det?! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140491155-lillehare-onlysleeping-sin-tr%C3%A5d-d/page/6/#findComment-140750573 Del på andre sider Flere delingsvalg…
OnlySleeping *** Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #131 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hva med en ny tråd forresten?? Nå begynner denne å bli vanvittig lang.. Starter en jeg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140491155-lillehare-onlysleeping-sin-tr%C3%A5d-d/page/6/#findComment-140750587 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå