lillehare Skrevet 20. september 2009 #101 Del Skrevet 20. september 2009 Hei, du merker det når du venter det minst. 225 IE virker mye for meg, men det vel kanskje fordi jeg skal "bare" ha 125... men lurer på hva som er forskjellen på menopour og puregon? vi skal ha icsi ja, uttak, ul og innsett. Vi gleder oss veldig. Slo ut på el test idag, og vi tenkte vi skulle ha sex i morgen. Vi har alltid pleid å ha samleie på den dagen testen slår ut, men hvis jeg ikke husker helt feil så slår el testen ut 24-48 timer før el. Så vi prøver det slik denne gangen Apoteke ja: tenkte jeg skulle ringe litt rundt i morgen. Tenkte å høre med riksen. Kanskje de har sånt på lager elle no?? onlysleeping: ta vare på deg selv og gjør noe hyggelig med datteren din ta henne med på cafe, det gjør jeg med guddatteren min (4 år). Da føler hun seg veldig viktig klem til dere begge Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140491155-lillehare-onlysleeping-sin-tr%C3%A5d-d/page/5/#findComment-140691405 Del på andre sider Flere delingsvalg…
håpefull *er mamma* Skrevet 20. september 2009 #102 Del Skrevet 20. september 2009 Hei. Lillehare: Skal du ha ul eller uttak? Mener å huske at gynekologen min anbefalte meg å ha sex 4 dgr før el, altså at den 4. dagen er på el-dagen. Dette fordi sædsellene lever lenger enn eggcellene. Har ikke hørt det før at el-testen slår ut før selve el, men det er godt mulig. Trodde den slo ut på samme dag som den faktisk er. Vet fortsatt ikke hva som er forskjellen på Menopur og Puregon. Kan lage et innlegg på det, og spørre, så kan vi se hva jeg får til svar:-) Har hatt en storopprydning på det rommet som forhåpentligvis blir barnerom snart, nå i formiddag. Ikke det at jeg faktisk har gjort det om til barnerom, men det trengtes virkelig en opprydning der. Det er viktig for meg å ha noe å gjøre. Trives med. Barneplaner eller ikke. Deilig å være i sånn form som jeg er i for tiden. Får gjort mye. Skrekktanken om at vi ikke kommer til å lykkes, slår meg innimellom, så det svinger litt mellom optimismen og pessimismen. Sambo mener jeg er så iherdig med alt jeg gjør, så vi kommer til å slå til på første forsøk. Håper han har rett;-) Ha en fin søndag begge to! Kanskje jeg kommer innom her senere idag... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140491155-lillehare-onlysleeping-sin-tr%C3%A5d-d/page/5/#findComment-140691448 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehare Skrevet 20. september 2009 #103 Del Skrevet 20. september 2009 hei, nå ble jeg litt stresset!! kanskje vi skal hoppe i høyet i kveld?? ahh, tror jeg leste det i "bruksanvisningen" at når el testen slår ut så vil el komme innen 24-48 timer. el slår visst ikke ut den dagen man faktisk har el så vidt jeg skjønte. men nå ble jeg usikker... pussig at du holder på med opprydning du og, er i gang med det andre soverommet jeg også, som jeg håper blir et barnerom en gang i fremtiden... men men, som du sier, trengs opprydning om det blir barn eller ikke. ja, håper virkelig det klaffer for oss også på første forsøket. Noen ganger så slår det meg også at tenk om det ikke blir noe barn på oss. da sprer panikken seg i hele kroppen og jeg blir så varm og ubehagelig. jaja, lykke til videre og si ifra så fort du merker noe da Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140491155-lillehare-onlysleeping-sin-tr%C3%A5d-d/page/5/#findComment-140691855 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehare Skrevet 20. september 2009 #104 Del Skrevet 20. september 2009 Fant dette på billige tester der jeg bestiller: Testen forteller om det er LH (Luteinizing Hormone) i urinen. Det skal testes minst en gang hver dag i testperioden. Ca. 24 til 36 timer før selve eggløsningen finner sted, stiger konsentrasjonen av LH i urinen for en kort periode, hvor testen vil bli positiv. Den mest fruktbare periode er samme dag, og de 2 neste dager. Så hva tror du? Idag eller i morgen?? Vi har pleid som sagt alltid å ha ex den dagen den slår ut, og for alt det jeg vet kan det jo hende at el har kommet 1- 2 dager etter, og da har jeg garantert tisset ut alt sammen. Ahhh, blir så frustrert nå! Hva tenker du?? Vi hadde oss på torsdag så vi tenkte at han kunne spare opp litt til i morgen... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140491155-lillehare-onlysleeping-sin-tr%C3%A5d-d/page/5/#findComment-140691893 Del på andre sider Flere delingsvalg…
håpefull *er mamma* Skrevet 21. september 2009 #105 Del Skrevet 21. september 2009 Det er absolutt ikke meningen å le av din frustrasjon, for det er jammen ikke moro å sitte med den frustrerte opplevelsen. Men jeg tok meg i å trekke på smilebåndet da jeg leste det siste innlegget ditt, for det er jo ganske tragikomisk hvordan vi organiserer og styrer for å få til dette her. Tror ihvertfall for min og sambo sin del at det er greit at jeg får ut endel her :-) Men fra spøk til alvor: Er lenge siden jeg tok en el-test, så du har sikkert rett, ut ifra det du har lest. I utgangspunktet burde dere kanskje hatt sex både i går, idag og i morgen. Men siden det er dårlige svømmere ute "og går", er jeg usikker. Nå vet jeg jo ikke hvor mye aktivitet det ble hos dere i går ;-) så det er kanskje også avgjørene på hva dere skal gjøre idag og i morgen. Har dere pratet noe med legen om dette med hyppighet? Hvis det bør gå en dag mellom hver gang, kanskje dere skulle hatt dere i går, og så i morgen. Da treffer dere jo på to av de tre fruktbare dagene dine. Men som sagt: vet jo ikke hva dere gjorde i går. Har ikke blitt synsk enda, selvom jeg skulle ønske jeg var det noen ganger oppi alt dette "styret". Kjenner jeg begynner å bli rimelig spent på hvordan eggstokkene mine ser ut til fredag. Tror jeg blir sånn passe rar i tankegangen til tider, og har til og med tenkt at kanskje disse eggene som produseres nå bare siver ut til intet, sånn etterhvert som de blir produsert. Nei, og nei, nå synes jeg tiden går sakte. Har vært på kurs idag som var ferdig tidligere enn antatt, så der fikk jeg jammen litt ekstra grubletid også, gett. Skal ikke på trening heller idag, siden jeg trodde jeg ville bli sent ferdig. Sambo skal på trening i kveld. Hmmm, får vel bare "henge" litt ekstra her inne da, og skrive laaaange avhandlinger, sånn som jeg allerede er meget godt i gang med. Stor forståelse hvis dere ikke orker å lese alt ;-D Også kjempespent på hvordan det vil bli med spottingene mine oppi disse hormonbehandlingene. Spotter idag, men mener selv at jeg ble ferdig med mensen i går. Stor "jeg holderpååsprekkeklem" ;-D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140491155-lillehare-onlysleeping-sin-tr%C3%A5d-d/page/5/#findComment-140698183 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehare Skrevet 21. september 2009 #106 Del Skrevet 21. september 2009 hei, godt at du trekker på smilebåndet. heller le enn grine, spesielt du som tar hormoner... nei, er bare skikkelig frustrert. på jobben klarer jeg nesten ikke å være daglig leder. sliter med å være tydelig fordi jeg går liksom i egen boble. har snakket med legen min idag og slimhinnen. fikk vite at den var 7 mm som ikke er kjempe otimalt, så enda en bekymring... ahhh, hadde oss litt i går. så får vi håpe. slutter liksom ikke å håpe på at vi klaredette selv heller... snakket med apoteket på ullevål og de har medisinier på lager stort sett hele tiden, og det er fint. vet liksom ikke når jeg skal kjøpe fordi 5000 er mye å satse med. men det virker som du er i knallform da!!! ikke noe bedre enn det! godt at mine frustrasjoner komme til nytte, det får deg til å smile .) tror sambo også er fornøyd med at jeg får ut en del her, han blir lei av det maset mitt hele tiden, spesielt trening, mistenker han trener for hardt. selv sier han at han ikke gjør det, men så vel... jaja, kanskje jeg skal planlegge noe middag nå mandagsklem onlys: ko e du da?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140491155-lillehare-onlysleeping-sin-tr%C3%A5d-d/page/5/#findComment-140698410 Del på andre sider Flere delingsvalg…
håpefull *er mamma* Skrevet 21. september 2009 #107 Del Skrevet 21. september 2009 Hei igjen. Blir nok litt inn og ut her idag, siden jeg brått fikk litt ekstra tid;-) Er foreløbig ikke så strukturert for ettermiddagen, at jeg gidder å bruke tiden på så voldsomt mye konstruktivt. Får trå til litt sånn innimellom. Føler meg i ganske så fin form for tiden, ja. Har mine små nedturer av og til, men kommer meg ganske fort opp igjen. Er ganske opptatt av fysisk aktivitet, og har virkelig troen på at det gir en god effekt på psyken. Vi får smitte hverandre når vi er i godt humør, og støtte hverandre i nedgangstider;-) Merker veldig lite til at jeg går på hormoner. Deilig å slippe humørsvigningene. Litt tung i hodet i går og i formiddag, men er ganske fin igjen nå. Så det var nok kanskje bare dagsformen. Kjenner av og til noe press / stikking / kribling rundt livmoren / eggstokkene og bak i korsryggen. Spotter jo litt idag også, og jeg har tidligere også kunne kjenne det litt sånn utenom mensen de dagene jeg har spottet. Tror allikevel det er litt anderledes nå. Men, vi vet jo alle hvordan det er med dette "kjenne etter"-opplegget;-) For meg er det sånn nå at jobben hjelper meg til å koble ut alt det barnegreiene. Streifer meg med jevne mellomrom når jeg er der, også er det å jobbe videre på. Hvordan har de funnet ut at du har 7mm slimhinne? Hørte om ei annen her inne også, som har det. Kjenner meg igjen med å ikke klare å slippe håpet om å klare å bli gravid på egen hånd. Klarer ikke å la være, selvom man tenker at man har gitt opp. Hei og hå, så lenge :-D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140491155-lillehare-onlysleeping-sin-tr%C3%A5d-d/page/5/#findComment-140698581 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehare Skrevet 21. september 2009 #108 Del Skrevet 21. september 2009 hei, var hos gu pga de uregelmessige syklusene jeg hadde i sommer. hadde cyste på eggstokken og da sa hun at slimhinnen var på 7mm. skrev litt meg ei jente her i går, forumet er her på ass.befr og overskriften er kort regime. fikk litt tips og sånn, lurer på om jeg ikke skal be om klexane eller progynova som slimhinnen til å bli litt tjukkere ja, håpet om å klare det selv innhenter meg hele tiden, men men samma det, så lenge det blir barn snart så er jeg jo fornøyd er så utålmodig nå kjenner jeg, vil bare bli gravid.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140491155-lillehare-onlysleeping-sin-tr%C3%A5d-d/page/5/#findComment-140698781 Del på andre sider Flere delingsvalg…
håpefull *er mamma* Skrevet 21. september 2009 #109 Del Skrevet 21. september 2009 Hei igjen. Så flott at det er noe du kan kan ta for din tynne slimhinne :-D Hadde jeg fått beskjed på Porsgrunn da jeg tok gu der, evt. ved tidligere gu, hvis jeg hadde hatt tynn slimhinne, tro? Skal spørre Porsgrunn neste gang jeg prater med dem. Jeg har tidligere hørt fra min fastlege at jeg har en lettblødende livmor. Kan det være en sammeheng mellom det og tynn slimhinne? Henger meg liksom litt opp i alt som KAN være galt, for tiden. Fikk du noen klarhet i hva som kan være årsak til at du spotter? Jarl sa til meg at mine inaktive eggstokker kan være en årsak til mine spottinger. Slukte det rått der og da, men har moderert meg noe. Er rett og slett blitt litt kritisk til hva disse legene sier. De sier så mye forskjellig, og jeg innbiller meg at det kan bli noen hypoteser fra deres side. Generelt går tiden ganske fort for meg, men nå synes jeg det går fryktelig tregt fram til fredag. Er så spent. Hvis det da ser bra ut, får jeg faktisk beskjed om når vi skal inn til uttak og innsett!!!! Bare ca 14 dgr til du er igang med stimulering du også da, lillehare. Gleder meg til å følge deg videre :-D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140491155-lillehare-onlysleeping-sin-tr%C3%A5d-d/page/5/#findComment-140699487 Del på andre sider Flere delingsvalg…
OnlySleeping *** Skrevet 21. september 2009 Forfatter #110 Del Skrevet 21. september 2009 Ho ho damer.. Her titter jeg innom igjen da.. ÅÅ, det blir spennende for deg til fredag håpefull!! Krysser alt jeg har for at eggstokkene dine ser supre ut..*** Deilig at det endelig skjer noe kan jeg tenke meg?! Jeg har inget nytt å fortelle. Tror ikke jeg har hatt EL denne mnd, og det var det jeg regnet med. Så da er det bare å vente på mens en liten stund før jeg hiver meg over menspillene.. Gleder meg til å komme igang igjen..! Lillehare - tror jeg også har hatt tynn slimhinne.. Men trodde det forandret seg i syklusen jeg?!? Eller så kan det hende jeg blander nå altså.. Ellers kjenner jeg ingenting denne mnd føler jeg, ingen stikkinger, boblinger, murringer - nothing!! Er kanskje fordi jeg ikke kjenner etter heller, hihi.. ***ventemodus*** Heier på oss!!!! Og tenker på dere masse, selv om jeg ikke skriver inn like hyppig nå!! Klemiklem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140491155-lillehare-onlysleeping-sin-tr%C3%A5d-d/page/5/#findComment-140699684 Del på andre sider Flere delingsvalg…
håpefull *er mamma* Skrevet 21. september 2009 #111 Del Skrevet 21. september 2009 Hyggelig å høre fra deg igjen, onlysleeping. Hold oss oppdatert ;-D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140491155-lillehare-onlysleeping-sin-tr%C3%A5d-d/page/5/#findComment-140699725 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehare Skrevet 22. september 2009 #112 Del Skrevet 22. september 2009 Onlysleeping: Godt å høre at du er her forsatt. Forstår du ikke har behov for å tømme deg når man bare venter og venter!! Men du skal vel begynne snart på prim?? Håpefull09: Ta vare på deg selv i denne perioden. jeg er glad du er litt utenfor (sorry) fordi det betyr det vel kanskje at hormonene gjør det de skal??? men, forstår du tenker mye, hadde gjort det samme selv! Du utsetter deg selv for mye nå og derfor må ta vare på deg selv! Hva skjer hvis du spotter på fredag? Spør fordi jeg ikke vet (sorry om jeg virker litt treg eller noe). Fokuser på det positive, når du kommer til P på fredag tenk på hvor langt du har kommet da godklem til deg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140491155-lillehare-onlysleeping-sin-tr%C3%A5d-d/page/5/#findComment-140704228 Del på andre sider Flere delingsvalg…
håpefull *er mamma* Skrevet 23. september 2009 #113 Del Skrevet 23. september 2009 Takker for støtte. Deilig å lese noen hyggelige historier her inne idag. En lur sjel hadde sendt ut spm om hvem som hadde lyktes på 1. forsøk. Kjempelurt!!! Ul på fredag skal jeg ta her i Østfold, så jeg trenger ikke reise den lange veien til Porsgrunn da. Pleier å spotte noen dgr etter mensen, for så å ha et opphold fram til rundt el-tid. Da starter spottingen igjen og varer frem til neste mens. Hvis dere husker, så spottet jeg plutselig ikke så veldig mye forrige mnd. Spottet 2 dgr etter mens nå, og den 3. dagen idag spotter jeg ikke. Håper det holder seg litt. 6. dag på Menopur, og etter planen den siste i morgen. Startet med Orgalutran idag, som jeg skal ta i 3 dgr. Vet ikke hva som skjer hvis jeg spotter på fredag. Det var ikke noe tema at de kommer til å utsette noe, såvidt jeg fikk med meg. Skal på trening igjen idag. Det er godt for sjelen;-) Vil bare si at jeg er ingen treningsnarkoman. Trener ca 4 ganger i uken. Leste et sted i forbindelse med disse hormonkurene at fysisk aktivitet er bra, bl.a. fordi det hjelper en å holde vekten nede. Noen kan visst gå opp i vekt av dette. Jeg fikk beskjed på Porsgrunn om å passe litt på vekten (er jo så godt med mat, thi, hi ;-)). Er ikke overvektig, men veier litt mer enn jeg kanskje burde;-) Har skjerpet meg veldig, og det går rette veien :-D Tenker at dette også gir meg litt ekstra å gå på hvis jeg nå skulle være så heldig å bli gravid.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140491155-lillehare-onlysleeping-sin-tr%C3%A5d-d/page/5/#findComment-140708935 Del på andre sider Flere delingsvalg…
OnlySleeping *** Skrevet 25. september 2009 Forfatter #114 Del Skrevet 25. september 2009 Nå er jeg spent hvordan det har gått med deg idag håpeful!!! Håper eggstokkene dine så strålende fine ut!! *venter spent* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140491155-lillehare-onlysleeping-sin-tr%C3%A5d-d/page/5/#findComment-140719081 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehare Skrevet 25. september 2009 #115 Del Skrevet 25. september 2009 Hei dere. Håpefull, hvordan går det??? Nå er vi spente her.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140491155-lillehare-onlysleeping-sin-tr%C3%A5d-d/page/5/#findComment-140719313 Del på andre sider Flere delingsvalg…
håpefull *er mamma* Skrevet 26. september 2009 #116 Del Skrevet 26. september 2009 Hei jenter. Så hyggelig at dere tenker på meg :-) Det så vel sånn passe greit ut under ul i går. Var ikke veldig mange egg, og de som er var ikke helt fiks ferdig riktig enda kan man si. Slik så det ut: Høyre side: 1 eggposer på 15 mm, 2 på 13 mm, 1 på 12 mm. Venstre side: 2 eggposer på 10 mm. Det optimale er visst at eggposene er 16 mm. Satte jo siste Menopursprøyte på torsdag, men da måtte jeg sette sprøyte da jeg kom hjem fra jobb i går. Hadde bare satt Orgalutran på morgenen. Så skal jeg ta Menopur og Orgalutran idag og i morgen. Samme dose som tidligere. El-sprøyte søndag kveld. Mandag skal jeg ikke ta noe, også blir det uttak på tirsdag og innsett torsdag. Er plutselig litt fjern fra det hele, akkurat nå. Akkurat som jeg ikke forstår at det faktisk skjer nå snart. Deilig å se at det er så mange som har svart på innlegget om hvor mange som har lyktes på første forsøk :-D Trøtt og hodepine idag. Var på fest i går, men holdt meg unna alkoholen, men ble litt senere enn vanlig. Tror det er det som har skjedd, og ikke bivirkninger. Men man vet jo aldri. Ble anbefalt av Porsgrunn å ikke drikke pga medisinene. Spurte, for jeg regnet med at det var det svaret jeg ville få. Sambo måtte også vise litt moderasjon siden det kan påvirke sædkvaliteten. Vi får ikke ha sex nå før uttaket, siden noen egg kan løsne. Han må ikke ha utløsning 2 dgr før, og det skal ikke ha gått lenger enn 5 dager. Så han får vel få seg ett eller annet idag, som ikke innebærer samleie;-) Skriver dette for å gi dere litt info også. Kanskje dere vet det fra før, men det hadde ihvertfall gått meg hus forbi at vi ikke skulle ha sex fra sprøytedag 8. Hvordan er det med dere? Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140491155-lillehare-onlysleeping-sin-tr%C3%A5d-d/page/5/#findComment-140722612 Del på andre sider Flere delingsvalg…
OnlySleeping *** Skrevet 27. september 2009 Forfatter #117 Del Skrevet 27. september 2009 Syns da det hørtes ut som endel egg!! Hvertfall hvis du ikke er helt ferdig med kuren heller!? Kjempespennende!! Åååå, håper så inderlig det holder med dette ene forsøket for deres skyld! Veldig kjekt med litt info. Jeg er nå på dag 28 i syklusen.. Hadde planer om å begynne på primolut på dag 30... Men nå lurer jeg på om det kan ha vært en veldig forsinket EL ute og gått...?! Sikkert ikke....men syns det er litt skummelt å begynne på noe - tilfelle tilfelle...:S Jeg er sikkert helt tullete nå, men dere vet! Hadde ganske vondt i høyre side på fredag, og kjenner det forsåvidt litt enda.. Hvertfall når vi har sex. Det var akkurat slik det var forrige gang - etter sprøytene, bare da på venstre side. Er jo så dumt å håpe, men... Burde jeg vente??? Hjelp... Trenger sårt noe råd nå! Er jo så sinnsykt lenge å vente hvis ikke det er noe - 2 uker... Er det noe jeg kan gjøre for å sjekke det før? Blodprøver eller noe, for å se om det har vært en EL der? Håper alt er bra med deg også lillehare.. Igjen, glad for å ha dere jenter!! Kos dere med siste dag av denne helgen.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140491155-lillehare-onlysleeping-sin-tr%C3%A5d-d/page/5/#findComment-140726263 Del på andre sider Flere delingsvalg…
håpefull *er mamma* Skrevet 27. september 2009 #118 Del Skrevet 27. september 2009 Onlysleeping: den siste gangen jeg var til undersøkelse / ul hos gyn før hun sendte henvisningen til Porsgrunn, var jeg sikker på at jeg hadde hatt el. Det kunne hun på den andre siden si at hun så at jeg ikke hadde hatt. Så da kan det vel ihvertfall sees på ul, vil jeg tro. Ellers tror jeg man kan se det på blodprøver. Tror det er noen hormoner de ser på da, men er jammen ikke helt sikker. Jeg ville tatt en tlf til den legen / det stedet du er i kontakt med i forbindelse med denne prosessen. Må ærlig innrømme at jeg ikke husker hvor du er tilknyttet, dessverre. Jeg er ihvertfall av den typen som heller ringer en gang for mye enn for lite, så kast deg over telefonen ;-) Gjennomsnittsmengden på eggposer er 9. Jeg har jo tot 6, men det spørs vel om alle er modne nok på tirs. Hatt bittebittelitt blødning i morges, men så lite at det blir nesten ubetydelig. Har gitt seg igjen, og jeg håper det holder seg vekk. Er som vanlig ganske sikker på at hvis spottingene holder seg vekk, er sjansen for å lykkes større. Blitt litt øm i brystene nå også. Ellers litt sånn til og fra med å føle meg oppblåst med mensenmurringer. Setter el-sprøyten kl 23 idag. Klem;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140491155-lillehare-onlysleeping-sin-tr%C3%A5d-d/page/5/#findComment-140727328 Del på andre sider Flere delingsvalg…
håpefull *er mamma* Skrevet 28. september 2009 #119 Del Skrevet 28. september 2009 Hei jenter. Kjempetidlig i morgen tidlig bærer det av gårde til Porsgrunn. Håper dere kan bruke noen deres magiske krefter på meg de neste tre dagene ;-) Vi høres igjen når jeg er hjemme igjen. Rar følelse. Har ikke kommet noen flere spottinger etter det bittelille jeg hadde søndags morgen. Det gjør faktisk at jeg klarer å holde optimismen. Da ser det ihvertfall ut til at kroppen har hatt en positiv virkning av medisinene. Som jeg har sagt så mange ganger før, tror jeg at disse spottingene er et tegn på en ubalanse, hos meg ihvertfall, som har hatt så innmari mye. Kan forvente meg blødning etter uttaket i morgen, siden det er vanlig i 2-3 dager. Håper det stopper igjen før innsettet. Så da sier jeg bare tvi, tvi, sålenge;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140491155-lillehare-onlysleeping-sin-tr%C3%A5d-d/page/5/#findComment-140733560 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehare Skrevet 29. september 2009 #120 Del Skrevet 29. september 2009 Hei jenter, sorry at jeg ikke har fått svart dere, men har hatt så mye å gjøre de siste dagene. Det har vært forferdelig på jobb. Veldig sliten. Men håpefull: ser du har mange egg og at du reagere på medisinene. Det er jo supert!! Har tenkte på deg i dag og håper det gikk bra. Håper å høre fra deg snart fordi jeg er spent... Kjøpte medisiner idag unntatt orgalutran, det var tomt, men de får det i morgen. Det jeg kjøpte idag kostet 5300 kri + 1900 i morgen. Jaja, la oss høre fra deg snart... Onlysleeping: Har du startet på primo?? Ser ut som vi skal pers sammen? Håpefull har jo kommet kejmpe lamgt i prosessen .) Håper på godt fra dere begge, vi har ikke tid til noe annet! PS! Glad dere er her og glad jeg har dere Klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140491155-lillehare-onlysleeping-sin-tr%C3%A5d-d/page/5/#findComment-140738537 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehare Skrevet 30. september 2009 #121 Del Skrevet 30. september 2009 hallo, håpefull, hvordan går det?? only: har du begynt på primo?? håper det er fint med dere da Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140491155-lillehare-onlysleeping-sin-tr%C3%A5d-d/page/5/#findComment-140742568 Del på andre sider Flere delingsvalg…
OnlySleeping *** Skrevet 30. september 2009 Forfatter #122 Del Skrevet 30. september 2009 Hei hei.. Er kjempespent på å høre fra håpefull!! Koselig å se deg her inne igjen også lillehare!! Har lurt på hvor du har blitt av.. Jeg har ikke begynt på primolut enda, begynner til mandag, hvis ikke mensen har kommet. Venter til da, for da får mannen lønning og da har vi råd til sprøyter... Huff... Litt ille, men har gått så sinnsykt mye penger ut denne mnd til vintertøy og sko til snuppa! Så jeg håperhåperhåper at mensen holder seg borte til da!! *** Du da lillehare? Nærmer det seg npe for deg?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140491155-lillehare-onlysleeping-sin-tr%C3%A5d-d/page/5/#findComment-140742577 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehare Skrevet 30. september 2009 #123 Del Skrevet 30. september 2009 Hei, var borte litt noen dager, umenneskelig sliten!! Ja det nærmer seg nå. Kjøpte inn alt i går og i dag, 7300 kr!! det forrige beregnet feil for meg, så det 2500 kr dyrere. Så nå er jeg blakk til 12 okt.... ahhh, dritt. Men, idag har sittet å lest på pakningsvedlegget. Det er litt av et helvete vi skal igjennom du... Ja, sjekker her hele tiden nå, er så spent på håpefull. Håper så inderlig det var et positivt besøk igår. Det haade vært hyggelig om de klarte det, de har jo holdt på en stund de også... men jeg sitter tenker noen ganger at vi har holdt på nå i 27 mnd eller noe sånt. Det er jo tragisk... Blir ordentlig deppa og frykten for å ikke få barn er skremmende tilstede litt for ofte.. Ja dette styret er dyrt og uten tilstrekkelig med penger går det ikke så bra. jeg har spart som en idiot. Ikke noe cafe, kino, ikke en dritt. Jaja, men venter vi spenning begge to Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140491155-lillehare-onlysleeping-sin-tr%C3%A5d-d/page/5/#findComment-140743102 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehare Skrevet 1. oktober 2009 #124 Del Skrevet 1. oktober 2009 Håpefull, er bekymret nå. hvordan går det? gikk det greit på mandag? kjære deg, er bekymret for deg nå. torsdagsklem til deg håpefull Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140491155-lillehare-onlysleeping-sin-tr%C3%A5d-d/page/5/#findComment-140745218 Del på andre sider Flere delingsvalg…
OnlySleeping *** Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #125 Del Skrevet 1. oktober 2009 Tror ikke håperfull regnet med å komme tilbake før etter innsett idag.. Hjelpes, er så spent!! Hvor mange egg hun fikk ut, og hvor mange som er satt inn!! Kjenner jeg skulle ønske jeg også skulle det, og ikke bare prøve selv... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140491155-lillehare-onlysleeping-sin-tr%C3%A5d-d/page/5/#findComment-140747255 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå