Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Mini skal begynen med maisgrøt, men ettersom han får mme må jeg blande ut grøten med dette. Mitt spørsmål er om jeg kan blande ferdig MME ved bruk av PULVER (slik jeg ville gjort når han skal ha flaske) og deretter blande dette med grøtpulver? Litt dyrt å bruke ferdigblanda MME når den kun holder seg et døgn i begynnelsen når det ikke er snakk om store porsjonene...
Mor Løvehjerte Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Ja, det kan du absolutt! Vi gjorde det på den måten.
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 10. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2009 jøss, det var jammen meg raskt svar:) takker for det!
Mor Løvehjerte Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Bare hyggelig! Vi MME-distributører er kjappe i avtrekker'n! : )
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 10. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2009 åjada:) lærer kjappt noe hurtigmetoder for at ting skal slli lett i hverdagen og det utvikler seg til resten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå