Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Malerier og trykk kjøpt gjennom div kunstutstillinger.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Evt kjøpe på nettet, hvis det er lite kunstutstillinger i nærheten der du bor. Feks: http://www.fineart.no/
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Hva er harry interiør?! Noe jeg har gått glipp av???
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #6 Skrevet 10. august 2009 Jeg synes ikke vi har harry interiør, men da dette var oppe for litt siden viste det seg jo at folk her har temmelig motstridende syn på hva som er harry. Vi har ikke mye på veggene i det hele tatt, litt kunst i rammer (grafiske trykk), et par fotografier (ikke av personer). Så har vi en hel vegg som er dekket av bokhyller med bøker i.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #7 Skrevet 10. august 2009 Kan iallefall si hva vi IKKE har: - gigantiske bryllupsbilder på hedersplassen i stua, med en massiv treramme rundt - lampetter - smijernslysestaker - Afrikanske masker o.l i hytt og pine - svære gullspeil fra Jysk
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #8 Skrevet 10. august 2009 Vi har ikke harry interiør. På veggen i stua har vi: - På hver sin vegg, to STORE malerier - tre lackhyller fra IKEA med smakfull pynt Thats it.
Gjest Skrevet 10. august 2009 #10 Skrevet 10. august 2009 Jeg har et stort trykk på lerret (foto) som er stort, er h160xb210 og tar derfor det meste av veggen. 3 meter bokhyller fulle av bøker av forskjellig slag, en liten vegg skal bli litt forskjellig private bilder (ikke type "alter" for familien, men en rotete samling kosne bilder) og så skal vi ha et stort bilde som går ned i trappegangen. På kjøkkenet har jeg urter og blomster, vinflasker og hjemmemalte bilder (malt av sønnen min). Jeg er ikke harry.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #11 Skrevet 10. august 2009 Jeg syntes det er harry med speil, masseproduserte bilder, blanding av ulike typer bilder (trykk, maleri, foto og videre landskap vs potrett osv) og rammer. Lysestaker på veggene, billige hyller fra IKEA, bohus osv. Vegglamper. Smijern og gull. Det vi har på veggene i stua er 4 foto som min mann som er fotograf selv har tatt. Alle er utsnitt av naturen og med samme og matchende fargtoner. Rammene passer hverandre og resten av interiøret. Thats it, men det ser ikke tomt ut.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #12 Skrevet 10. august 2009 jeg synes ikke jeg har harry stue.har to malerier som vi kjøpte i kina og mange fantastisk fine bilder tatt av sønnen vår av oss selv som vi har forstørra opp til ca A5 str. har også tatt mange bilder fra vår utrolige reise i alle verdenshjørneer, og disse gjør seg veldig på veggen rundt om i leiligheten:)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #13 Skrevet 10. august 2009 Har gamle fotografier i sv,hv. i gamle rammer tett i tett på en vegg, tak til gulv bokhylle full av bøker på en vegg, stort maleri på en vegg, vindu på den siste veggen.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #14 Skrevet 10. august 2009 skjønner jo bare av og titte på disse svarene at A L L E har sine gen smak - og godt er det. Vi har forresten et bilde av sjø. To like maleirer. Et annet maleri. Ingen er speiselt store. Og en LACK hylle med bilde, blomst, og lys. Jeg kan love dere at jeg har en utrolig fin smak. Utrolig koselig hos meg. Noen syns kanskje jeg er harry? Men det syns ikke jeg i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #15 Skrevet 10. august 2009 Litt fattig hjem hvis det bare er fotografier da. Har dere ikke noe annet? Høres ikke ut som et helt møbllert hjem.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2009 #16 Skrevet 10. august 2009 Min erfaring er at koshlig (skriver feil med vilje) er ensbetydende med harry. Just sayin'.
Isaac12.08♥baby10.10FØDEKLAR Skrevet 10. august 2009 #17 Skrevet 10. august 2009 Alle har vel forskjellig smak, men hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt meg Bonytt! Veldig mye fint der, og på Narvesen har de jo mange fine blader med mange ideer ! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #18 Skrevet 11. august 2009 Jeg har fotografier jeg har tatt selv, siden jeg er fotograf.. Spesielt et stort bilde av brooklyn bridge, som ble tatt på bryllupsreisen vår i april i fjor.. Og noen fra central park.. Men mulig jeg har et harry interiør, jeg bare ikke syns det selv..
prekæs Skrevet 11. august 2009 #19 Skrevet 11. august 2009 Jeg har nok ett harry interiør i følge mange. Gamle bilder med forskjellige rammer og ny kunst man ikke en gang ser hva er, uten rammer i det hele tatt. Familiebilder har jeg...og bondske veggtepper. Inrammede tegninger unga har tegnet. Selv synes jeg det er fryktelig harry å velge kunst etter fargen på sofaen og rammer etter treverket eller i stua. Er litt av den oppfatning at hvis allting matcher, er det ingenting som syns. Så hver sin smak
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #20 Skrevet 11. august 2009 Høres mer ut som en hau av freaks sånn dere beskriver hjemma deres. Kunst? Herregud, så hvis noen ikke har det på veggen så er de harry? Tror ikke de fleste av dere vet hva det betyr da i såfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå