♥Axinija♥ Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 ...jeg blir gal!!! TR blir nok å komme etterhvert (dog jeg er alltid presis i min 28 dagers syklus), skulle hatt den natt til søndag....men kan den ikke bare komme da?? Testet med CB og en billigstav i morrest, begge negative med skyggestreker etter tiden var gått ut....Testet "positivt" på lørdag med en billigstav, så jeg skjønner ikke mye! Kanskje egget har streifa livmoren, men ombestemte seg i siste øyeblikk?? Så det gikk nok ikke denne PPèn heller....
Sunnybeach4gull :) Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Heia! Ville bare si at forrige graviditet så testa æ 6 daga FØR ikm, mens dn hær gangen fikk æ ikke positivt før 2 daga etter ikm :-) Så du ska se at imårn får du positiv test med mårraurin :-) Tenk positive tanka!! Lykke til så mye :-)
flise78 Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 Samme her. Testa med cb fredag og lørdag og venter mens natt til mandag. Mensmurringer og diverse hormonelt utstabil......vil bare ha den mensen og blir ferdig med det, jeg er skråsikker på at det ikke er noe graviditet.....2 dager over ikm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå