sommerbaby! Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 jeg er 6dpo i dag, og er så å si umulig å se forskjellen på strekene på el-testen.. lett etter el i 2 mndr, fant den for første gang denne mnd, 4.aug. strekene var like de som jeg fikk i dag, 2-3 dager før el. ellers har de vært veldig svake, noen nesten ikke synlige. noen med erfaringer? ser ett lite håp nå
maizi Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Jepp, pos el test 8 dpo, fikk svak pos grav test samme dag. Mulig du er gravid men kan også være at egget ikke slapp når du fikk pos el test den 4.aug og at kroppen først har el nå. Man må tempe for å være helt sikker på at el faktisk har skjedd. Ville tatt en grav test om jeg var deg!!!!! Lykke til!
sommerbaby! Skrevet 10. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2009 jeg har tatt en g-test som ble negativ, men jeg er jo tross alt bare på 6dpo enda. fikk pos el-test 2,5 dag. svakt pos dag 3, dvs streken var sterk, men ikke helt positiv. kvelden før hadde jeg masse slim, så er temmelig slikker på at egget ble sluppet. 3 dager senere hadde jeg stikkinger, kjentes som om kroppen fikk støt, fra livmor og opp i korsryggen. så er litt usikker nå, tror kanskje jeg tar en el-test i morgen tidlig jeg noen flere med erfaringer?
KR0705 Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 Jeg har også brukt el-tester. Jeg vil bare si at det er ikke alle slike tester virker på. Jeg fikk pos på el hele tida. (brukte både strips og dig.) Jeg fikk beskjed om å bare kaste testene. Ikke sikkert det stemmer på deg. Men gå over til dig i såfal. MYE enklere enn de stripsa. Er jo nesten umulig å stde strekene... Masse lykke til ))
sommerbaby! Skrevet 10. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2009 til meg har de funket veldig bra, ingen tvil når jeg har el. synes det er så rart at testen ble så sterk i dag, jeg vet jeg hadde el.. merket det på stikkinger og slim+ positiv el-test. så jeg kommer ikke til gå over til de digitale tror jeg. skal ta en til i morgen tidlig tenkte jeg, bare for å se vet jo vi har truffet på el, og jeg hadde jo stikkinger 3 dager etterpå. kjentes ut som støt, aldri opplevd det før. har vært gravid 3 ganger, men nå kanskje 4 thihi er i vår 3pp, men kun denne mnd jeg har el. 6 mndr siden jeg slutta på pilla, så det tok litt tid ja..- takk for svar jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå