Gjest Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Hei! Jeg er 10+0 i dag og har i de siste dagene hatt stikking/strekking på sidene, føles nesten som eggløsning bare litt mer rundt hele. Noen ganger hvis jeg snur meg fort i senga kommer de bråfort, føles nesten som en strekk bare i magen :-P Har ikke mensenmurringer lenger, de ga seg rundt uke 8. Andre også med disse symptomene?
Wera72 Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Ja har masse av dette stort sett hver eneste nstt. Er nesten så jeg må rope litt ut for jeg syns de er vonde. Også hvis jeg plutselig må hoste eller noe, kan det kjennes merkbart. Jeg er 9+3 i dag.
Gjest Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Ja jeg merket det veldig når jeg var ute å gikk i dag oxo så da er det vel normalt Er det ikke noe med livmorbåndene eller noe? Eller kanskje jeg tar feil, hehe:-P
mimmitiltre Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 ja, har det jeg og. har hatt det i 3 uker ca, er i uke 10 nå. Strekkene kommer når jeg snur meg fort i senga eller litt for brått prøver å konme meg ut av senga, hoster el lign. syns det er helt forferdelig vondt jeg! men tror det er normalt.. håper bare ikke dette skal vare hele svangerskapet..
Gjest Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 Da er det nok helt sikkert normalt siden flere har det, det skal vel gi seg etterhvert det også tror jeg.. Hvordan går det med deg ellers da? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå