Gå til innhold

Litt utenom tema egentlig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare høre med dere snille jenter her inne. Jeg mistet jo min lille jente i uke 27+1. Har en venninne som fikk barn i februar. De lånte vuggen av oss. Nå holder ho på å flytte. Og lurte på om jeg kunne hente vugga? Mulig jeg er overfølsom, men... Syns for det første at den får hun levere tilbake selv. Og syns egentlig hun burde tenkt såpass at det med vugga ble litt sårt... Eller forventer jeg for mye av folk rundt meg....? Vet at hun har god plass til den der hun flytter. Men uansett, for meg ble det veldig vondt. Enda en påminnelse om det som skulle ha vært nå. Men som ikke er. Hadde termin 25 juli. Så er fortsatt et åpent sår for oss.Takk for at du tok deg tid til å lese:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler så med deg, og tenker akkurat som deg. Men det er sikkert fordi vi har mistet, og tror kanskje ikke de som ikke har opolevet det tenker sånn??

Kan du ikke si til henne at hun får ta den med på flyttelasset og at du kan få den tilbake når du trenger den:) Når du sitter der fødeklar eller med en sprell levende baby i armene......

Sender mange trøste klemmer:)

Skrevet

Jeg har ikke mistet, men forstår så inderlig vel at det må være vondt å få sånne spørsmål!

Synes ikke du overreagerer, jeg er helt enig med Tirilgirl, si at du ikke vil ha den før det er aktuelt! (Forhåpentligvis er det jo uansett ikke lenge til!)

Klem

Skrevet

Tusen takk:) Jeg tenker at jeg må få reagere og føle som jeg gjør. Når det gjelder alt. Men noen ganger blir en usikker og tenker alt mulig rart. Da hjelper det å høre at dere er enig med meg, og at dere forstår meg:) For dette er ikke lett. Takk igjen. Og masse lykke til dere også:)

Skrevet

Ville bare sende deg en god klem! Dine følelser og tanker rundt dette er helt forståelige, ta vare på deg selv, stor klem J

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...