sommerbaby! Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 jeg fant (endelig!) eggløsningen, 4. august. tok en el-test bare for morro skyld i dag. teststreken var sterk, men ikke like sterk som kontollstreken, men mye sterkere enn da jeg drev å lette etter el, da var den nesten ikke synlig.. men nå er det ikke stor forskjell på strekene i det hele tatt! 2 dager etter el var jeg øm, og fikk "støt" fra underlivet og opp i ryggen. hva tror dere?? tok testen 2t etter forrige dobesøk, burde jeg prøve ta en på morgenen istedet? veldig spent nå asså
*shehasmyheart* Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Oj, så spennende da! Jeg er ikke helt kjent med de testene du har. Og har heller ikke brukt el test som grav.test. Men hører jo mange gjør det, og det stemmer som regel det:) Det høres ihvertfall positivt ut, så masse lykke til! Ta en i morra tidlig også, så hører vi fra deg igjen:)
sommerbaby! Skrevet 10. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2009 tørr ikke håpe for mye, me vet ihvertfall vi traff på eggløsningen. skal ta i morgen tidlig, om jeg rekker før jobb. tusen takk
sommerbaby! Skrevet 10. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2009 noen andre som har opplevd det samme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå