Gå til innhold

Quick Respons Graviditetstest slår ut negativ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaringer med denne testen??

Hadde en SA sist(blødde fra 31.Juni-06.Juli)

Har ikke hatt mensen siden!

Tok test 01.August siden jeg forventet mens rundt 31.Juli-01.August

Jeg fikk da en klart negativ test med Quick Respons

Mensen har fortsatt ikke kommet (10.August)

I dag skal min mann kjøpe ny test til meg med Clear Blue.

Har egentlig ikke følt meg særlig gravid men jeg har vært punktlig hver mensen etter fødselen.

Har noen testen negativt med QR og senere tester positivt med CB?

Om det er feil på den jeg tok skal jeg garantert ta meg en tur til nærmeste apotek å klikke litt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter en SA kan det jo ta en stund før man får mensen igjen. Jeg gikk i 7 uker før jeg fikk mensen tilbake etter SA.

Skrevet

Jeg hadde en SA i desember.2007,ble gravid igjen 1.januar.2008 å har fått en datter fra før...hun er nå 11 mnd snart å jeg hadde en SA igjen nå i Juni/Juli...

Jeg har alltid fått mensen punktlig selv om jeg har hatt en SA..Men kan jo være kroppen min er litt sprø...selv tror jeg ikke at jeg er gravid men OM jeg er det så MÅ jeg til tidlig UL siden jeg hadde et risikosvangerskap med min datter.

Her på legekontoret går det ikke ann å få legetime på minst 3 mnd å om man er dødssyk så får man kanskje en akutt time..De tar aldri telefonen heller..

Så jeg fikk beskjed om å ringe direkte til sykehuset så jeg får jordmor med en gang.

Skrevet

Jeg blir visst medlem her inne igjen....Fikk en knall positiv test med CB nå...

Skrevet

jeg fikk også negativ med QR og positiv med alle andre merker :P

dritt test :P

gratulerer med spiren :))

Skrevet

jeg fikk negativ QR test, men positive på alle andre tester.

Stoler ikke på disse i det hele tatt, skikkelige dritt tester.....

Gratulerer med spiren:)))

Skrevet

Nå skal det sies at ClearBlue er mer sensitive på Hcg enn Quick Respons. CB er tilsatt mer kjemikalie. Derfor kan det hende at den snuser opp hcg fra din forrige graviditet, som det fremdeles vil finnes rester etter i urinen, som er den siste til å skille ut.

Men selvsagt er det mest sannsynlige at du er gravid, siden sa skjedde for en stund tilbake.

er forresten helsesekretær, om du skulle betvile min kredibilitet :)

Skrevet

FUCOC

Takk for svar...jeg hører på hva hver person sier...å jeg setter stor pris på svaret ditt!!

Jeg tror rett å slett QR testen ble tatt litt tidlig(selv om det var 1 dag etter forventet mens). Men jeg stoler ikke helt på dem uansett..Stoler litt mer på konkrete svar som kommer på CB Digital av en eller annen merklig grunn.

Tror nokk QR testen også hadde vist positiv hadde jeg tatt den i dag men hvem vet...

Takk for gratulasjoner alle sammen..blir så koslig å gå sammen med mange av dere.

Skrevet

Nesten så du skulle kjøpt en QR til så vi her kunne få svar på om den nå slo ut:)

Skrevet

Regner med den hadde vist positiv uansett hvilken jeg hadde tatt nå...Men ikke vet jeg!!

Koser meg med nyheten å håper det går bra denne gangen å at jeg faktisk kommer meg helt til fødselen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...