Skoobidoo Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Utrolig nok har tiden kommet: prøvinga skal begynne..! Jeg og sambo har egentlig ventet et års tid, men nå skulle alt ligge til rette. Håper å kunne dra litt nytte av dere som er litt mer "erfarne prøvere" :-) Ønkere dere alle en fin dag da, og masse lykke til!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Velkommen inn her da:) Her møter du kvinner i alle faser av prøvingen, noen har lenger fartstid enn andre. Noen kommer slevsagt inn her igjen etter å ha mistet, og noen er her bare en veldig kort stund:)
Bringebærmamma 160611 Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Velkommen inn ;-) Og ønsker deg et kort opphold, slik som vi alle håper på - vi vil jo så gjerne over til 1. tri. Er det første barnet som er under planlegging?
Skoobidoo Skrevet 10. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2009 Takk :-) Ja, vi ønsker oss vel alle kortest mulig opphold her inne. Jeg er av typen som liker at ting skjer med en gang, men må nok bare smøre meg med tålmodighet nå! Det er første barn som er under planlegging ja. Er fryktelig spent... Har jo masse tanker og spørsmål rundt alt sammen. Samtidig som jeg gleder meg utrolig..
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 velkommen inn:-) håper du slipper å være her altfor lenge og kan hoppe over til 1 tri snart:-) lykke til:-)
rødt&blått Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 Lykke til! Jeg har håp om å få det til på 1.pp da... drømmer om et maibarn og ikke så altfor lenge imellom søsknene enn det allerede er! Klaffet på 2.pp eller 3.pp med førstemann her.
Skoobidoo Skrevet 11. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. august 2009 Takk igjen :-) Jeg har hamstret graviditetstesten, hehe! Skal virkelig prøve og ikke teste for tidlig da... Men kan tenke meg det er lettere sagt enn gjort..! Er det forresten slik at det er best å teste om morningen? (Mente jeg har hørt det et sted...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå