Gå til innhold

For dette er sikkert ikke blitt spurt om før;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør likevel jeg;) Når el-testen er positiv...er det da mest sannsynlig 1 el 2 dgr til selve eggløsningen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, når den blir negativ igjen har eggløsnongen vært:)

Skrevet

Hei. Egget kommer alt fra 12-48 timer etter at testen er positiv. Har i tillegg merket at tempen stiger med ca 0,5 grader under eggløsninga. Min test er positiv nå, men temp har fallt igjen, så da er nok egget kommet. Lykke til

Skrevet

dagen etter siste dag med positiv test :) men de sies man kan bli gravid da og, så er bare å kjøre på :)

jeg hadde el for 6 dager siden, veldig spent :D vi hadde sex 4 dager på rad.

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen:) Sist pp testet jeg til den var negativ igjen. Tenkte jeg skulle spare noen tester, og ikke teste mer denne pp. Men, det betyr egentlig at en bør fortsette etter at testen er negativ ogås ikke sant? For da er jo egget "løst"? Ja, det har vist gått litt til hodet på meg denne prøvinga. Kan ikke være bra det heller;)

Skrevet

Er en egen rase vi testomaner.....hehe

Lykke til med testinge iallfall:)

Skrevet

test frem til testen er negativ, og kjør på :D

masse lykke til!

Skrevet

Slenger på noen spørsmål på denne tråden, jeg.. Lurer veldig på om testen er negativ igjen når teststreken bare er litt svakere enn kontrollstreken, eller først når teststreken ikke dukker opp lenger??

Fredag var teststreken like sterk som kontrollstreken, lørdag var den sterkere og i går, søndag, var den litt svakere enn kontrollstreken, noe jeg da tolket som at den var negativ igjen. Har jeg tenkt riktig, eller bør jeg teste i dag også?

Var el sannsynligvis 12-36(48?)t etter positiv test på fredag eller er det lørdag som teller som positiv test??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...