smilogværglad:) Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Jeg tenkte å begynne å gi snuppa fast føde nå. hun er 5 mndr og jeg har fullammet, men nå må jeg gi tillegg på kveldene så da er det jo like greit å begynne med mat. Hvordan ville dere begynt? Tid på dagen? grøt eller frukt/grønnsaker? Håper på gode tips:)
Itsrejk Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Tror det kommer mest an på hva som passer best for familien, jeg. Noen begynner med potet eller grønnsaker, andre med grøt. Jeg synes det er greit å begynne med grøt, for å starte påfyllingen av babyens jernlager. Kan være lurt å teste ut grøt et par ganger på dagtid først, i tilfelle magevondt. Hvis det ser ut til å gå bra ville jeg ha starta med grøt til kveldsmat. Begynn med et par t-skjeer, og øk på gradvis.
Babykilo Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Begynn med det du vil selv. Som hun over vil jeg også anbefale å gi de første skjeene på dagtid. Jeg begynte på kvelden med føstemann, og det ble hyl og skrik om natta. Han var og 5 mnd. Skal snart begynne med minstemann her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå