mamma2006? Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Uff, føler meg litt dum her jeg sitter. Har startet med nesespray (synerella) og skulle startet med sprøyter den 6/8 men men siden jeg skulle ha hatt menstruasjon i minimum 2 dager før jeg kunne starte, utsatte jeg sprøytesettinga siden jeg ikke hadde hatt den. Men saken var jo at jeg hadde menstruasjon den 20/7 og var ferdig med den for lenge siden, og trodde at når jeg skulle starte med sprøytene så måtte jeg ha menstruasjon. Dumme meg! Snakket med Tromsø i dag siden jeg ikke fikk tak i dem tidligere siden de har vært på ferie. Og de sa at jeg nå måtte fortsette med nesesprayen nå i en uke til da, siden de ikke kunne ta det på noen andre dager. Men at det da ble litt vel lenge å gå på nesespray... Vel, oppi alt dette glemte jeg å spørre om hvilken konsekvenser det eventuelt kunne ha og gå en uke ekstra på nesespray. Noen som vet?
Frk.Ella Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Jeg måtte også ta nesespray en uke lenger da gynokologen min hadde ferie og jeg ikke fikk time andre steder. Har ikke noe å si, men er jo kjedelig om man har mye bivirkninger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå