Lillhanne Skrevet 10. august 2009 #1 Skrevet 10. august 2009 Hei og hå! Har lyst på maaange ullbodyer og strømpebukser til begge barna. Det koster jo endel, men utifra det jeg har sett så er det vel Cubus og Sparkjøp som har billigst ull til barna? Noen som har erfaringer å dele? Hvilken butikk har beste/varmeste/mest slitesterke? Tusen takk for alle svar!
Sistah*G07*J09* Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 vi har hatt en del ulltøy fra cubus, og det er vi veldig fornøyd med men pass på at det er knapper på de bodyene som høy i halsen. Kjøpte nemlig en der det ikke var det, og den var ett mareritt å få over hodet til mini. Er også ganske slitestrekt ulltøy på cubus. Brukte det nesten hver dag hele vinteren som var, og det ser nesten ikke brukt ut
-trollemor- Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 janus er vel ok pris og, er det ikke? Det selges på coop obs og på sportsmann.no. Så de hadde strømpik til 79 kr stk, er billigere der enn på coop.
Lillhanne Skrevet 10. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2009 Kjempeflott tips trollemor. Men kan ikke se at de har body´er der? Bare trøyer?
Bebés'ilvousplâit Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 Min erfaring med Cubus og Spar Kjøp er at det går lett hull i ulltøy fra Cubus, mens ulltøy fra Spar Kjøp klør. Vi har brukt endel Janus og Joha og ingen av dem er spesielt dyrere enn overnevnte Cubus og Spar Kjøp. Særlig Joha har god kvalitet.
*bubbs* Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 Jeg har brukt ulltøy fra Cubus, Janus og nøstebarn. Nøstebarn får pluss for silke blandet i ullen som gjør den mer slitesterk, men jeg liker ikke fargene så godt. Ulen fra janus nupper ikke så lett, men Cubus er både billigere og mykere. Tenker jeg kommer til å kjøpe litt av hvert i år også.
*bubbs* Skrevet 18. august 2009 #7 Skrevet 18. august 2009 En ting til: Jeg kjøpte en ullbody med bukse til fra Troll og den både nuppet lett og hadde en helt håpløs passform. Det virket som om den var laget for seriøst overvektige unger. Buksene var korte i beina, men hang som tjafser rundt lårene. Det er det eneste merket jeg ikke anbefaler.
Ranveig R Skrevet 18. august 2009 #8 Skrevet 18. august 2009 No har coop obs (i alle fall her) tilbud på ein del janus ulltøy, f.eks. strømpebukser til 69,- Spar kjøp selger og Janusull, kan gjerne få det billegare der enn andre plassar? Når det gjeld bodyar frå cubus (Peanuts) og Sparkjøp (Tom & Trine) synest eg Peanuts held bedre på fasongen, og er litt tjukkare. Passar og bedre i fasongen til mine barn (har ein slank og ein tynn) enn T&T. Janusbodyar er veldig vide, passar sikkert godt til runde barn, men er håplause på jenta vår, dei henger og slenger. Strømpebuksene til T&T og Janus er likestilte hos meg, men Safa (Spar kjøp) har antiskli under og det er eit stort pluss for 1-åringen. Har ikkje prøvd cubusstrømpebukser (har dei?), men stilongsane er heilt greie. Leikedressen til Janus er kjempegod, det same er joggebuksene og dei tynne genserane/jakkane. Nøstebarn har fint (men dyrt) ulltøy. Er kjempefornøgd med alt vi har prøvd derfrå. Minuset er at det bør handvaskast. God fasong til mine barn, tjukkare/varmare bodyar enn dei andre eg har nevnt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå