Gå til innhold

HVilke produkter har dere kjøpt på IKEA som har vært KJEMPEBRA?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

søppelbøttene som står på skinner, og kan dras ut av kjøkkenskapet... genialt!!

Ellers er jo de plastkoppene til barn i forskjellige farger geniale.. 6 for 6 kroner! (Bestikket er forresten ubrukelig)

Gjest amandine

Søppelbøttene, ja! Og koppene og tallerknene også! Og helt enig i bestikket he he. Er også avhengig av hvite store plastkasser som du kan stable men åpne lokk mens de står stablet for å ta ting ut/inn. Til vintertøy etc i boden og vaskekjelleren.

Hehe, morsomt. Jeg har alt som beskrevet over og er kjempefornøyd med det:)

barnebestikket har jeg ikke prøvd for synes ikke det ser bra ut.

Ellers er vi kjempefornøyd me bestå serien når det gjelder møbler:) Lagd fin seksjon av det:)

Også har de hvite og svarte smale hyller med kant ytterst som jeg synes er supre til setter rammer på. mer som dekorhyller:)

Annonse

*Badebaljen til barn

*Sånn som man rasper ost oppi (elsker dem!)

*Klyper til å ha på åpnede poser, brødposer ol

*Barnestolen deres, lett å demontere og sette bort også

*Poseoppsamler, en salgs halvkurv man klister fast inne i et skap, og så stapper man bæreposer oppi den, genial!

Telys, både store og små. Glass, fornyer stadig i skapene med billige glass fra ikea. Dørmatter til 9kr stk :o) kluter,store pakker til en lav pris. Plastkasser til oppbevaring. Sånne plast greier til å henge på innsiden av skap til å samle plastposer i.Div kjøkkenutsyr er billig om du trenger noe. Ja også de geniale søppelbøttene slår jeg et slag for :o)

Enig i alt over, med få unntak. Jeg elsker Billy bokhyller, som er rimelig, praktisk og ikke så dumme å se på heller. Har mange meter:) Ivar serien har et skap i heltre som kan settes inn i hyllen. Den er super på barnerom!!! Mal den, og monter hjul med lås på. Skapdørene skjuler rotet, bøkene blir tatt vare på, det passer med gjennomsiktige bokser, og jeg laget kjøkken i den ene hyllen. Et møbel som vokser med barnet, og det kan monteres på vegg og en kan ha flere på rad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...