ana baroma Skrevet 10. august 2009 #1 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg har vanket her noen år nå, og har i tillegg vært inne på et par andre forum. Jeg liker dib fordi det er oversiktelig og greit, men samtidig er det en del utfordringer her. Dere MÅ bli bedre på moderering. Ser man på kvinneguiden for eks, så har de frivillige moderatorer som tar ting med en gang, og selv jeg (som oppfatter meg som ganske snill og grei) har blitt moderert der inne. Egentlig en bagatell, men dog - det skjedde noe. Forøvrig ser jeg aldri at det inngår diskusjoner mellom moderator og bruker - man godtar faktisk det meste. Dere burde også kutte ned på antall forum, sånn at det faktisk er aktivitet inne på de som er der, samtidig som det blir lettere å moderere. Anonymknappen er en greie jeg egentlig ikke skjønner... Men jeg tror man ialfall burde kutte anonymknappen til flere steder enn anonymforum, og heller moderere svært aktivt der inne. Og når brukere skriker opp om bedre moderering og hets her inne, så burde dere faktisk ta det svært alvorlig. Både i forhold til annonsører og brukere. Man har et ansvar når man driver et forum, og det kan ikke være hyggelig å være ledelse her dersom et innlegg faktisk er dråpen til å for eks ta sitt eget liv. Jeg jobber med denslags, og vet hvilke mekanismer som kan tre inn dersom ting er virkelig galt. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Webmaster Espen K. Skrevet 17. august 2009 #2 Del Skrevet 17. august 2009 Hei, vi jobber med å skaffe frivillige moderatorer, men det er endel teknisk som må på plass før vi kan få det til å fungere. Og: du har helt rett vi trenger flere moderatorer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå