mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 i går hadde jeg litt brunn ulfold uten lukt, hadde heller ikke vondt. hadde infeksjon men har ikke merka noe til den siden lørdag forrige uke og er ferdig med antibiotikan. så tror ikke det er pga den. og nå i kveld har jeg hatt en liten blødning. kan det være mensen som er i ferd med å komme så tidlig? har hatt veldig vondt i hode de siste dagen, og det har jeg alltid noen dager før mensen kommer. håper noen her inne har erfaring med dette. skal til legen på tirsdag, men vil gjerne vite hvorfor jeg blør før den tid.
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Hei du, så leit at du mistet! Det kan være mensen du har. Vil ellers nevne at jeg opplevde det samme som deg, lett blødning etter 13 dager, spotting nærmest. Fikk vondt i hodet og oppblåst mage og masse graviditetstegn, ømme bryster, etc. Testet positivt på CB-digital som gravid. Men det var bare Hcg'en som brukte tid på å forlate systemet mitt. En uke senere testet jeg "ikke gravid", men da følte jeg gravid, så testet og testet og testet og testet... Men så fikk jeg mensen etter fem uker. Og har fått høre at det er vanlig å fortsatt kjenne seg gavid etter en SA - avhengig av hvor langt på vei du er når det går galt. Jeg mistet i uke 13+6, så alle tegnene mine var vel bare Hcg i revers til kroppen var tilbake på nullpunktet. Uansett - mensen tilbake betyr ny babysjanse... Er dessverre blitt besatt av tanken på å bli gravid igjen etter jeg mistet og håper en ny spire sitter snart. Og hos deg også. Lykke til!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Hei vennen. ser at alt er mulig. Eggløsningstesten slo faktisk ut idag. Har prøvs annenhver dag i en uke, og som jeg sa 2dgr siden var temp høy og litt smerter i siden,men ingen el-slim denne gang bortsett fra litt natt til søndag,men det kan jo ha vært andre ting,hehe. Men ihvertfall var streken nå like sterk. Er både redd og glad på samme tid. Redd for å bli gravid pga jeg var kommet så langt sist, og er så kort tid siden. Men tør jeg ta sjansen???? er vel egentlig for sent å tenke på det, var jo på tur i helga,men allikevel skreeeeemmmmt. Er sikkert eggløsning du og har da,med lett blødning, da er du jo mest fruktbar står det jo. Klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Ps temp har fallt fra 37,3 til 36,9 igjen så egget har nok allerede kommet. Hadde sex i går morges og torsdag så traff nok ikke uansett. Vil tro at egget kom mellom fre og lørdag. Glemte å teste eggløsning da. Men nå er d slutt på testing. For nå vet jeg jo at eggløsningen kommer på tiden. Så nå skal det jo gå ca 13 dgr til mens, blir jo spennende å se om syklusen fremdeles er på 28 dgr
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 10. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2009 takk har 1 drømmer om 2 vet at mensen betyr ny baby sjanse, men på det annen side har jeg ferie nå, og da hadde jeg planer om sex og ikke blødning. hehe. men har ikke kommet mer blod enn det som kom i går, i dag har jeg bare utflod, heldigvis. jeg var 13 uker den dagen jeg oppdaga at jeg hadde mista, men babyen var død siden uke8-9. kroppen fortsatte som normalt helt til en liten blødnig den dagen jeg gikk ut i ferie. så jeg skulle bare ta en sjekk den dagen for å være sikker på at alt var bra før vi reiste på tur. så det var ett stort sjokk kan du si.
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 10. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2009 hei på deg vennen. så bra at du har hatt el, håper det er det for meg også. men hvis dere har hatt sex annenhverdag, så er sjansen stor for at du traff el likevel da spermen lever inni deg i alt fra noen dager og opp til 1 uke. men husk at ble du ikke gravid denne gangen, så var det nok fordi kroppen ikke er klar ennå. jeg synes og det er skummelt å bli gravid igjen, men jeg må bare tenke at neste gang går det sikkert bra, og da kan vi jo få mer oppfølging siden vi har mista. men håper nesten på at når jeg blir gravid så merker jeg det ikke før etter 12uker. har ikke lyst til å begynne på bunnen igjen, jeg vil forstette der jeg var sist om du skjønner. litt rar tankegang kansje. skal krysse fingrene for deg og håpe det ligger en spire inni deg nå. stor klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå