SkyBaby Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Forrige fredag fikk jeg mensen, og på søndag var den veldig rar.. Klumpete og det stakk veldig i magen. Det hadde bare gått noen få dager over tiden men kan det være at jeg har blitt gravid i mellomtiden? Jeg pleier ikke å ha sånn stikking når jeg har mensen, og heller ikke sånn klumpete (litt vanskelig å forklare).. Noen som vet eller har opplevd noe lignende?
Lotta2010x2012 Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Det er nok mye som tyder på at det kan ha vært en sa ja. Ofte ender en "graviditet" i sa før personen vet at ho er gravid en gang, fordi det skjer nettop som du fortalte, at mensen bare blir noen dager forsinket... Hadde selv en sa for 3 måneder siden, da var mensen 4 dager forsinket, men jeg hadde testet, så jeg viste jeg hadde vært gravid. Man får se det positive i det, det har jo skjedd noe:)
SkyBaby Skrevet 9. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2009 Er sånn jeg prøver å tenke. da jeg så hvordan det så ut den søndagen begynte jeg å stusse litt men visste ikke helt hvordan jeg skulle reagere. Vet ikke om det kan være lurt å ta en graviditetstest i morgen?
Lotta2010x2012 Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 Du kan jo se, så vet du om det er noe hormoner der eller ikke. Blir den positiv, så vent en uke og ta en igjen, så ser du om hormonet er ute da. På meg sank hormonet veldig fort. Tok blodprøve og dem var negative allerede dagen etter blødningen startet, men vet ikke om det ville slått ut på testen, for jeg testet ikke da.. Lykke til, håper du får spire snart!
SkyBaby Skrevet 10. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2009 Har kjøpt noen CB graviditets tester nå så tenkte å ta en i morgen tidlig Er jo lov å krysse fingra for det! Hehe..
Lotta2010x2012 Skrevet 10. august 2009 #6 Skrevet 10. august 2009 Men hvis den skulle være positiv nå, så hadde jeg nok ringt legen for å ta blodprøve så dem ser om hormonet stiger eller synker. Det er jo mulig å få en blødning, men at alt er som det skal være alikevel. Du får ha lykke til, men ikke bli for happy hvis den skulle bli positiv da!
SkyBaby Skrevet 10. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2009 Jeg får ta det som det kommer tror jeg. Kjenner jeg er litt sliten følelsesmessig for tiden. Har prøvd i flere år nå men ingenting skjer, bortsett fra det som skjedde nå da. Typisk det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå