Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 3 uker og 5 dager på vei, det var planlagt. Min søster er 4 uker og 1 dager, det var ikke planlagt. Hun har en sønn på 9 mnd og er gift. Mannen hennes er sterkt mot abort og nå vil hun ta abort. Stakkars henne, hun ser veldig lei seg ut. Hun vil ikke ha det barne, men hun er redd for at mannen hennes vil være imot dette. Han ble veldig glad da han hørte det.

Jeg er veldig beskymret til hva som skal skje. For min del så kunne jeg ønske at hun beholdte babyen slik at vi kan gå gravide sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner godt at du ønsker at dere gikk gravide sammen... Jeg har to venninner, som er søstre, og de har jevngamle barn. Har alltid ønsket at jeg og søsteren min skulle fått til det samme, men hun har desverre store vanskeligheter med å gravid...

Håper søsteren din beholder spiren sin.. Man angrer aldri på de barna man har født, men derimot så kan man angre fryktelig på det barnet man valgte å fjerne!

Skrevet

Jeg og min søster fikk barn med 3 dg mellomrom. Var morsomt å måle mager osv. Vi fikk gutt begge to.

Håper det ordner seg for din søster.

Lykke til.

:)

Skrevet

Jeg tror hun skal ombestemme seg =)

Jeg har termin 22.april og hun 19.april. Vi begge har gutter fra før. Sønnen hennes er 9 mnd nå og min sønn er snart 5 år.

Skrevet

hei.

vil bare si at jeg har to gutter på 6 og snart 5år:) jeg ble gravid når min sønn var 9mnd, og i begynnelsen ble jeg helt fortvilet siden det var så kort tid mellom, men abort var ikke aktuelt for meg i det hele tatt.

Og jeg angrer ikke et sekund. De er kjempe gode venner, leker sammen, har samme venner +++++. Alle venneparene jeg har har barn med enten 3 eller flere års mellomrom, og deres barn er ikke så gode venner som mine er, og foreldrene angrer på at de ikke fikk de like tett som jeg fikk mine.

Så si til din søster at det går helt fint, og hun vil få det mye lettere oppigjennom ;)

husker det selv da jeg var liten, jeg gikk mye bedre overens med min storesøster som bare var 2år eldre, enn mine andre søsken som var 4 og 5 yngre.....

Håper hun beholder det :)

Lykke til til dere begge to :)

Skrevet

Jeg ringte henne og leste innlegget ditt, men hun sier at hvis hun beholder babyen så er hun veldig redd for å miste oppmerksomheten som hun har for hennes sønn. Hun er bare 19 år og har aldri jobbet før. Dette gjør at hun tenker mye på fremtiden. Det er bare mannen hennes som jobber.

Hun har nettopp begynt å søke jobb og plutselig kommer den nyheten. Jeg tror hun er bare litt sjokkert nå.

Men vi får håpe at hun beholder den lille spire.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...