Gå til innhold

Vogn i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser etter en brukt vogn som snupppa kan sove i når hun er i barnehagen. Har sett på simo da den ser romslig ut, Noen som vet om simo sportsvogn og sportstrille er like når det kommer til størrelse på liggedel?

Eller andre vogner dere kan anbefale?

Synes min 3-hjuling blir litt smal, så kommer ikke til å ha den i bhg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror de fleste simo trillene er litt lenger i liggedelen enn sportsvognene. Har nettopp skaffet en pent brukt simo trille for å ha som sovevogn i bhg til jenta mi som blir 2 år snart. Er kjempefornøyd. Vogna er lang nok til at hun kan sove i den til hun er 3 år, minst og god plass til sovepose etc. Og den har så stor, god kalesje.

Den er stiv å trille og stor og klumpete å få inn i bilen, men som sovevogn i bhg er den ypperlig.

Skrevet

Hi

Jeg trodde at sportsvognene måtte være større enn trillene med tanke på at det skal være plass til en bag (kombi). Men da er det kanskje bedre å holde utkikk etter en trille? De er jo en del billigere:) Har aldri vært borti simo, bare sett de i forbifarten, nettopp fordi de ser så klumpete ut:)

Skrevet

Vi har en Peg Pèrego-trille som vi vurderer å selge. Den er ny og nesten ubrukt. Veldig god og lun trille, med full liggestilling og kalesje"skjørt" som går helt under ryggen.

Du ser den her: http://www.barnevognguiden.no/peg-perego/peg-perego-pliko-p3-classico.html

Ypperlig som reisetrille og barnehage-vogn. Hadde tenkt å bruke den til det selv, men innser nå at vi vil nok ikke trenge den likevel, for den vognen vi har hatt hele tiden (emmaljunga city cross) er såpass liten og snerten at forskjellen ikke blir så veldig stor.

Vi kjøpte den for 3 uker siden for 2600 pluss regntrekk til 500. Selges for 2000 til den som måtte være interessert. Frakt må vel også påregnes om dere ikke bor på Nordmøre. Farge mørk blå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...