indigomamma Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 jeg sitter å trykker litt, før jeg skal ta kvelden. må ha med meg minstemann på jobb i morgen. skal bli spennende . not . hehe
Molait Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Sitter her vel:) Prøve ta tidlig kveld for har tidligvakt i morgen.
indigomamma Skrevet 9. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2009 huff ja. ikke så gøy med tidlig mandag etter ei helg. her må vi opp før 6 i morgen ...:S
LillePersille88 ? Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 Sitter og trykker litt her, samtidig som jeg ser "Hjemsøkt". Tenker også på legetimen i morgen, min første svangerskapskontroll:) Grugleder meg litt til den.. Går vel bra:)
indigomamma Skrevet 9. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2009 ååå det første kontrollene er jo så spennende lykke til da husker på min første kontroll med begge gutta . så fikk jeg høre hjertelyden. nydelig hehe
LillePersille88 ? Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 Åhh, det høres koselig ut:) Håper jeg også får høre:)
Molait Skrevet 9. august 2009 #7 Skrevet 9. august 2009 jøss, fikk du det på første kontrollen? Plaier ikke sjekke det før uke 15 sier de jm og leger rundt her. Hovedsaklig fordi man ofte ikke finner den og da gjør mor unødig bekymret:) Lurer på når jeg skal jeg. Fikk beskjed fra sykehuset at jeg måtte bare ta kontakt så skulle jeg få tidlig ul om jeg ble gravid igjen. Men det må vel fortsatt gå via fastlegen? Og når skal jeg det da? Er bare 5+3. Tenkte rundt 7-8. (morkaka lå feil sist og mye komplikasjoner rundt det) Må opp 6 her og....
LillePersille88 ? Skrevet 10. august 2009 #8 Skrevet 10. august 2009 Da var kontrollen overstått:) Legen sa at det var ikke sikkert hun kunne finne fosterlyden før hun begynte, siden det var tidlig ennå. Hun kunne ikke finne den:/ Men hun sa jeg kunne komme tilbake om ett par uker for å sjekke da, så det skal jeg gjøre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå