Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så du skulle teste i morgen. Spennende. (følger med veit du;) )Du testa i dag vett. For med twins tester man gjerne pos tidligere. Også må ikke verden rase sammen om neg da, for selv om du pleier kan man jo fortsatt være gravid når det er noen dager til ikm. Venter spent på at du kommer etter! Hadde vært gøy å få med noen fra september09-klubben:) (ja gøy og gøy da, ønsker jo ingen datt ut derfra men ja)

Hva tror du om hcg'n min? Hadde 3900 (pluss litt til) 4+6. Dama sa det tilsvarte uke 6-7. Sett på en del tabeller, men blir ikke helt klok. skal ringe i morgen for å høre resultat tatt 5+1 i morgen. spent på stigning og at det i det hele tatt ER stigning. Tenkte på ift flerling. Har ikke peil på hva de ligger på du? Vil ikke spørre på DG for kjenner en del der som ikke vet jeg er gravid enda:) Tviler på de er på bligravid eller 1tri;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen Molait-[2sønner+2englebarn]

Har testet igjen i dag - men den j.... kontrollstreken kom ikke opp på vanlig CB!!!!! Arrrgghhhh - måtte kjøpe nye tester (3 stk) på apoteket i stad, så skal teste igjen i morgen tidlig. Jeg er en syk testoman som ikke greier å la være å teste, huff - som jeg har brent av mange tester i løpet av 1 års tid - jeg er jammen glad mannen ikke vet hvor mye penger jeg har "brent" på grunn av dette, han hadde fått helt fnatt, hehe =)

Men, den ble svak, svak positiv umiddelbart etter testing - det var bare den kontrollstreken som ikke kom opp, hrmf =(

Må bare smøre meg med tålmodighet - det er jo ennå 5 dager igjen til IKM...

Kryss fingrene for meg - og ja, jeg hååååååper å komme inn i april-klubben sammen med deg, koselig å ha en liten forbundsfelle fra sept 2009 klubben, tenk at vi egentlig snart skulle hatt termin - litt rart å tenke på...

Har ikke peiling på hcg-verdier, husker bare at det har blitt tatt opp med jevne mellomrom på 1 tri. Håper du har fått noen svar ang dette fra noen andre da - har veldig lyst til å få målt hcg selv om og hvis jeg er gravid - men har spurt fastlegen min om det, og han har sagt at de ikke måler hcg i blodet på fastlege-kontoret, for da må de sende det bort og jeg spurte gyn på sykehuset om de kunne ta det der og da fikk jeg til svar at det kunne bare "stresse" meg opp, arghhhh - så nå har jeg bestilt meg time hos en privat gynekolog, men der har jeg ikke fått time før i sept, så jeg får nok ikke ta noen hcg-blodprøver, men jeg kunne absolutt tenke meg det...

Håper ellers at formen din er bra =)

Klem fra

Skrevet

Sluppet kvalme alle svangerskap men i dag måtte jeg bråstoppe på en bussholdeplass og sprytspøy bak skuret. (på vei til jobb om morran) Ellers er formen sliten og kje, men har nok mer med host og snørr i en uke nå.

Svarte deg på den andre tråden jeg da:)

Svar og svar..i grunn usikker på mer etter å ha søkt og lest. Samme, man finner det nå tidsnok ut:) Uansett er det liv laga. Fikk resultatet i dag og var på 6600. Så fra 3900 til 6600 da har det steget med 2700. Øh...som er hvor mange %? hehe. Vaffal over 66% som er grensa.

Kjenner på at det er godt og behagelig med ett barn om gangen men føler jeg kommer til å bli så skuffa om det ikke er to og:( Blir jo ikke flere barn tror eg og da vil man jo helst ikke ha to om man allerede har 3. Nei men uansett ikke noe en får gijort fra eller til med det nå:)

Sa det han legen min og, men sa jeg skulle ha jeg:)

Termin ja. Snart den. Tvillingsv. beregnes jo fullgått 3 uker før. (ift snitt) og er få som går 40 uker! Så regner med de hadde kommet rett rundt hjørnet. Tenkte jeg skulle knipet igjen til 09.09.09 ;) Hadde jo vært kult da! Og med termin 35/9 med twins var sjansen for den datoen ganske stor:)

Hvorfor bestiller du ikke billigtester? Til og med DB er jo MYE billigere da. Har dem på par dager. Så kan jo bestille rundt el:) Og vil man være testoman og kjører strimler (ikke mer usikre, men må pisse i kopp først) (som eeegentlig er veldig kjekt uansett for ja har nå hendt mer enn en gang at jeg har pissa ned halve badet!!) så kan man teste ihjel seg for en billig penge:)

Venter spent på i morgen!!!

Tviler vel på det skal dobbeltklaffe på ant og pp for begge likt, men tenk så kult å komme inn på dg sammen med nesten samme termin igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...