☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Kjempespent her nå altså =) Du må oppdatere så fort du har testet da - skal selv begynne å teste i morgen jeg, selv om jeg har IKM først til lørdagen (15.08) - men når jeg blir gravid, pleier jeg å teste positivt på dag 24 i syklusen og det er jeg i morgen, så krysser fingrene for oss begge!!! Klem fra
Going strong Skrevet 10. august 2009 #2 Skrevet 10. august 2009 Hei,nei har ikke testet enda.Fikk litt brun utflod sånn hele dagen i går,og har litt i dag.Satte inn en ob men gjøre bare kjempe vondt for er bare bitelite lysebrunt utflod.Har ingen symptomer på graviditet,så tviler.Så mens er sikkert på vei. Lykke til videre:) Så du hadde fått en skyggestrek,hihi.Spennende. (Fikk beskjed om at ei god venninne med et barn på samme alder som sønnen min er gravid.Satt på første forsøk.Knakk helt sammen,og ser ikke ut som om jeg klarer å hente meg inn heller)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 10. august 2009 #3 Skrevet 10. august 2009 Iler til og gir deg noen gode varme trøste klemmer grublende:) Det må jo bare bli vår tur en gang også, kan ikke forstå noen annet. Men noen dager er tyngre enn andre.....og de må vi også bare ta med oss:) Stooooooor klem fra
Going strong Skrevet 10. august 2009 #4 Skrevet 10. august 2009 Tirilgirl/1MA + en i hjertet: Tuuuuuusen takk:) Hadde nettopp sluttet å gråte men nå startet jeg igjen.Hehe.Men med et lite smil om munnen.Trengte den trøsten nå Ringte til samboeren med en gang jeg fikk vite at nok en venninne var blitt gravid og ropte ut at alle klarer det før oss.Urettferdig,det er ikke meningen at vi skal ha et barn til.Føler meg så egoistisk og barnslig.Jeg har jo et vellskapt barn,og verdens beste samboer..så hvorfor skal jeg falle så langt ned hver gang noen er så heldige å bli gravide??Ble gravid på første pergo-kur men mistet.Var tapper,for nå hadde vi funnet en løsning,pergotime.Men nå etter to kurer uten hell så er det å falle nedi kjellern igjen..Arg! Syndes denne spottingen er litt rart.Har heller ikke vært borti det før-før mens heller..Så nå skal vel det være fucket opp også..
ღ askepott ღ Skrevet 10. august 2009 #5 Skrevet 10. august 2009 uff, det hørtes ikke kjekt ut ;( utrolig slitsomt å holde på sånn som det... Er ingenting en kan si som gjør at det føles bedre heller men sender en god trøsteklem til deg håper det løser seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå