Mamama Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Føler jeg har lyst til å klikke i vinkel av og til... at det skal gå ann å være så vanskelig å legge barnet!! hun er straks 2 år og er helt umulig. styrer, prater og kaver først, så går det over til gråt og masing, atter masing og sutring for det minste ting. og når det snart har gått 2 timer siden jeg la henne synes jeg at DET ER NOK!!!!!!!! bare et lite utbrudd fra fortvilet og sliten mor:P flere som har det sånn?
WPW Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 uff, stakars deg!! Mini er bare 9 mnd, men det er et MARERITT å legge han. jeg kjenner at jeg får vondt inni meg bare av tanken på legging. Det er et helvete både på dagtid og kveldstid. Håååper vi slipper det så lenge som dere har holdt på. SKJØNNER GODT AT DU HOLDER PÅ Å KLIKKE!
Mamama Skrevet 12. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2009 Hun har heldigvis ikke vært så vanskelig hele veien. Hun ble skipla etter ferien vi hadde i sommer. Heldivis har hun en far som er mer tolmodig enn meg;) hun er uansett ikke like vanskelig til ham som til meg.. så hvis han ikke er hjemme da er det pyton. hehe håper det går bedre med leggingen deres:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå