Diddels Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 I gravidboka står det at en skal legge på seg ca 2 kg... men der har jeg feilet ganske. jeg har lagt på meg mer. Pleide å veie 60 kg, nå er det mer 65. merker at klærne mine som før var gode å ha på er trange og ekle, og alt presser. BHene er en befrielse å rive av seg så fort jeg kommer inn inngangsdøra. i tillegg syntes jeg at jeg har fått litt større mage enn det som jeg har sett andre få i uke ni. Av mine gravide bekjentskaper så er det ingen som har blitt så blubbete som meg. Er det bare jeg som ble feit i første trimester? føler meg litt som erkeksemplet på hvor galt det kan gå. ...
mamman til to gutter Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Jeg føler meg også feit. Jeg syns jeg hadde noen kilo for mye før jeg ble gravid, men nå føler jeg meg direkte feit. Jeg prøver å ikke kle meg i for trange klær, da syns det ikke så godt og jeg velger å tro andre gjør det samme;-) I går kveld når jeg ikke trakk inn magen i det hele tatt, så hadde jeg mage omtrent som når jeg var 5mnd på vei sist og det var fett + at jeg var oppblåst... Når det gjelder bher, så bruker jeg en 80D i dag stedet for 75B som jeg pleier å bruke (en jeg har spart på fra forrige svangerskap) og den passer helt greit nok selvom det er litt å gå på fortsatt. Jeg er 6+4 i dag. Denne bhen kjøpte jeg når jeg var ca 12uker på vei forrige gang. Lurer på hvor det ender denne gangen. Det eneste stedet jeg fikk strekkmerker i forrige svangerskap var på puppene og de kom i løpet av de første 12 ukene (det positive ved hengepuppene jeg har fått nå er at jeg håper jeg unngår flere strekkmerker på dem nå...)
Nikki 75 Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Jeg føler meg også fryktelig tjukk. Har ikke gått opp så mye i kilo, men alle klær er mye trangere, og øvre del av magen står rett ut. Tror det er mye luft, men definitivt en god del fett som ikke viste så godt tidligere i alle fall. Jeg er 7+6 sånn ca.
Diddels Skrevet 9. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2009 Da er det heldigvis ikke bare meg. Akkurat nå er viljestyrken til å spise snevert på bunn. jeg tar gjerne å spiser mer enn jeg pleide før, ellers blir jeg jo bare skrubbsulten igjen om en time, og med oksehungeren kommer kvalmen... Ja, og trening? gi meg heller en seng!
* * felicia** Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 Jaaaaaaa, jeg føler meg også så feit. Har gått opp tre kg minst og jeg var litt smårund etter for mye kos i ferien - så jeg er ikke akkurat tynn om dagen Magen er oppblåst og jeg ser ut som jeg er 5 mnd på vei, selv om jeg kun er 7-8 uker. Jeg kan faktisk kun skjule magen nå med vide klær - som jeg har veldig lite av, da jeg til vanlig er ganske slank. For å oppsummere det kort, jeg føler meg ikke så lekker om dagen, men jeg er har ønsket meg dette barnet som blir mitt nr 3 kjempemasse - så det er i aller høyeste grad verdt det.
LillePersille88 ? Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 Jeg har gått opp 4kg. Det meste har nok lagt seg på magen.. Er 11+6 i dag Puppene har også blitt større. Gikk fra 80B til 80C. Men tror jeg må kjøpe D neste gang:P
_Amanda_ Skrevet 10. august 2009 #7 Skrevet 10. august 2009 Jeg føler det samme som dere! Jeg er vanligvis slank, gikk opp 2 kg i sommer pga ekstra kos, og nå har jeg gått opp 3 kg til... Er ikke lenger enn 8+5.... Det er nytt semester på studiet i dag, og føles ikke veldig gøy å måtte møte opp "små-lubben" uten å kunne fortelle folk at jeg er gravid ennå.. Så nei, føler meg ikke spesielt lekker om dagen jeg heller. Håper den værste trøttheten går over snart slik at jeg kan hive meg i gang med trening! Innrømmer også at det er litt vanskeligere å være påpasselig med porsjonene på det jeg spiser nå, enn vanligvis... Blir av og til litt redd for hvor mye jeg kommer til å gå opp totalt gjennom svangerskapet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå