Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er litt kvalm for tiden,spesielt når jeg begynner å bli litt sulten..men hva spiser dere om morgenen når det ikke er noe som frister..?tenker at kansje frukt eller yougurt kan være en ide;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er ikke kvalm- ennå... Men jeg spiser frukt mellom måltidene, når jeg kjenner at jeg er sulten. merker at det er mye som ikke frister om dagen :s Banan funker. Det fyller opp litt i tillegg :) Har spist endel vannmelon også. På morgenen spiser jeg frokostblanding. Orker ikke tørre brødskiver. Men yoghurt funker sikkert det også! :)

Jeg blir såå fort sulten etter jeg har spist.... Er det normalt så tidlig i svangerskapet da? Blitt skikkelig matvrak jeg.. hehe..

Skrevet

alt er sikkert normalt når det gjelder det å være gravid..;-) takk for gode forslag,skal prøve meg på frokostblanding tror jeg!;-)

Skrevet

Jeg blir også fort sulten etter jeg har spist. Kan liksom spise en hel hest, og fortsatt kjennes det ut som jeg kunne ha spist 3 til :P

Skrevet

Frukt i alle varianter er godt. Og mango...nam nam. Har ikke lyst på snacks og fredag da sambo gaflet i seg potetgull og ostepop over en lav sko, så spiste jeg lapskaus fra boks. Nyyydelig. He he.Liker ikke stekt kjøtt akkurat nå, men fisk går greit. Og litt søtsaker innimellom, Og is. Er blitt litt motsatt i matveien. Brød er greit, men helst lyst. Og det er jo ikke så sunt akkurat...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...