Gå til innhold

Gravid eller??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blødde siste fra 31.Juni-06.Juli ( SA )

Jeg var da i min 4-5 uke å begyndte å blø å sluttet å blø på dagen 6.Juli å har ikke fått min blødning nå som skulle vært fra 31.Juli - 05.August.

Tok en Quick Respons Graviditetstest(kun den typen de har på apoteket her ute) den 01.August siden mensen ikke hadde komt å den ble helt klart NEGATIV uten noe tegn til strek.

Kan det være jeg ikke har tisset lenge nokk på pinnen(10 sek stod det,men teststreken kom godt markert)????

Etter mine beregninger(OM jeg er gravid) skulle jeg hatt eggløsning 15.Juli. Vi hadde sex denne dagen)

Jeg har fortsatt ikke fått mensen men har egentlig ikke noe tegn til å være gravid å føler meg ikke gravid...Har jo gått gravid 1 gang liksom!!

Kan jeg forvente meg en positiv test eller er det bare kroppen min som er veldig rar etter å ha hatt en SA??? Siden jeg fikk en negativ test etter forventet mens.

Jeg skal kjøpe test i morgen å da skal jeg ha Clear Blue Digital.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

qp testene er tullete spør du meg...sliter med de selv jeg....

de hdde ikke cb på det apoteket jeg var på...å disse strekene eller skygge strekene...de kan man tyde som man liksom vil...

skal kjøpe cb tester selv i morgen!!!!så vi får satse på de :)

Skrevet

Lykke til *adie*...

Vi får krysse fingrene for hverandre...

Håper du får en positiv test!!

Jeg skjønner bare ikke at en quick respons test kan ta feil om jeg er gravid..men noe må jo være feil med kroppen min denne mnd siden jeg ikke har fått mensen.

Skrevet

Ikke mye tvil der nei...da hopper jeg over til 1.trimester IGJEN...

Hvordan gikk det med deg ADIE???

Skrevet

Gratulere så mykje da <3 trur du e dn mest fruktbare jeg vet om <3

håper du får gått tiden ut nå.. krysser fingrene:)

Skrevet

Takk vennen...håper jeg også denne gangen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...