Gå til innhold

Nei ærlig talt!! Dette blir bare for idiotisk!?!??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

....fikk "mensen" dagen typen kom hjem....12 dager seinere når han reiste igjen, så slutta eg å blø...7 dager etterpå, dagen han kom hjem igjen, så starta blødningene igjen...13 dager seinere!!! I dag!! Så reise han!! Ka skjer?!? Ikkje ein drååååpe ein gang nå.

WHAT THE HECK?!?!?!??!?!

E det ikkje meininga eg ska ha sex elle!??!!??!?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig den mensen din rett og slett er full av faen for å si det rett ut:) Men kanskej du må bite i et eller annet eple og komme deg til legen å få undersøkt siden du har såpass uregel. mens......

Og lykke til iallfall:)

Skrevet

ja det var en vrang mens...fysj....ja ville nok gått til lege!! sex det må du jo ha!!!!for å bli gravid!!!!!

Skrevet

...syns nå egentlig sex e noe eg må ha enten eg ska bli gravid eller ikkje :P

(begynne å lura på om det rett og slett e psyken min som krølle te syklusen....slite litt med jobben te gubben for tia så....hehe..kanskje underbevisstheten min vil straffe han :P )

Skrevet

hehe sant det...sex må man ha ..hehe

ja syken den kan spille en mange puss!!!!!!!!

hva jobber mannen din med???

Skrevet

Han e offer for statens lovnad om full barnehagedekning..så e ute å setter opp barnehager overalt.... dei har det litt travelt nå kan en sei. Så han får snart et valg her altså.. Enten barn eller jobb..

Skrevet

huff ja...noe må man offre...hvertfall litt!!! :)

har sagt til mannen min at han må syke mld seg om ikke jeg har fatt el før han reiser...han er borte 1 mnd av gangen....han reiser til onsdag...og egget mitt er enda ikke kommet!!!! venter litt på det kan man si!! :) for jeg skal prøve på el denne mnd...koste hva det koste vil :)

Skrevet

Hehehe....eg har sikkert brukt tusenvis på tester....e litt skummelt å tenke på kor fort pengene går på dessa testene..hehe. Legge dei på hylla fra nå av..må få meg ein syklus først!! Haha! Huff...det e så tragikomisk atte..

Skrevet

ja detta må vi ta med humør....godt humør....så langt det lar seg gjøre!!!!

holde motet oppe!!!!!!

Skrevet

Hehehe...ja han klarte å overtale meg et par ganger :P (heldigvis..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...