Drømme Stress ned-mamma Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 ....fikk "mensen" dagen typen kom hjem....12 dager seinere når han reiste igjen, så slutta eg å blø...7 dager etterpå, dagen han kom hjem igjen, så starta blødningene igjen...13 dager seinere!!! I dag!! Så reise han!! Ka skjer?!? Ikkje ein drååååpe ein gang nå. WHAT THE HECK?!?!?!??!?! E det ikkje meininga eg ska ha sex elle!??!!??!?!?
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Mulig den mensen din rett og slett er full av faen for å si det rett ut:) Men kanskej du må bite i et eller annet eple og komme deg til legen å få undersøkt siden du har såpass uregel. mens...... Og lykke til iallfall:)
adie Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 ja det var en vrang mens...fysj....ja ville nok gått til lege!! sex det må du jo ha!!!!for å bli gravid!!!!!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 9. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2009 ...syns nå egentlig sex e noe eg må ha enten eg ska bli gravid eller ikkje (begynne å lura på om det rett og slett e psyken min som krølle te syklusen....slite litt med jobben te gubben for tia så....hehe..kanskje underbevisstheten min vil straffe han )
adie Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 hehe sant det...sex må man ha ..hehe ja syken den kan spille en mange puss!!!!!!!! hva jobber mannen din med???
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 9. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. august 2009 Han e offer for statens lovnad om full barnehagedekning..så e ute å setter opp barnehager overalt.... dei har det litt travelt nå kan en sei. Så han får snart et valg her altså.. Enten barn eller jobb..
adie Skrevet 9. august 2009 #7 Skrevet 9. august 2009 huff ja...noe må man offre...hvertfall litt!!! har sagt til mannen min at han må syke mld seg om ikke jeg har fatt el før han reiser...han er borte 1 mnd av gangen....han reiser til onsdag...og egget mitt er enda ikke kommet!!!! venter litt på det kan man si!! for jeg skal prøve på el denne mnd...koste hva det koste vil
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 10. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 10. august 2009 Hehehe....eg har sikkert brukt tusenvis på tester....e litt skummelt å tenke på kor fort pengene går på dessa testene..hehe. Legge dei på hylla fra nå av..må få meg ein syklus først!! Haha! Huff...det e så tragikomisk atte..
adie Skrevet 10. august 2009 #9 Skrevet 10. august 2009 ja detta må vi ta med humør....godt humør....så langt det lar seg gjøre!!!! holde motet oppe!!!!!!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 10. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 10. august 2009 Hehehe...ja han klarte å overtale meg et par ganger (heldigvis..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå