Gå til innhold

Litt småredd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde SA i januar 10 uker på vei og en MA i april 7 uker på vei. Nå sitter jeg her da og er 8+2 og kjenner at kvalmen er blitt borte og blir litt redd. Har vært kvalm frem til to tre dager siden, men så har det avtatt og i dag har jeg ikke kjent noe til kvalmen i det hele tatt. Jeg har to barn fra før og i svangerskapene med dem var jeg kvalm til uke 12-14. Er bekymret for at noe er galt. Klarer liksom ikke å nyte at jeg ikke er kvalm. Er bare redd for at det har gått galt igjen. Skal på tidlig Ul til torsdag, så jeg får bare vente frem til da.Noen som har opplevd å bli kvalmefri før uke 12, men hvor alt har vært bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt av symtomer kan variere. Jeg føler iallefall at det kan være store forskjeller fra dag til dag. Og litt etter hvor god tid jeg har til å kjenne etter. Men jeg skjønner veldig godt hvordan du har det. Har det sånn selv for å være ærlig. Klarer ikke helt å tro at det skål gå fint denne gangen, Du må prøve tenke gode tanker. Og du har vel ikke hatt blødning eller noe, så da tror jeg helt, helt sikkert at alt er fint. Lykke til.

Skrevet

Jeg tror ikke det er noe å bekymre seg for. Selv har jeg bare vært kvalm i halvannen uke, og nå rundt 8+5 har den nesten forsvunnet. Litt ubehag inni mellom dersom jeg blir veldig sulten, men omtrent ingenting. Puppene er fortsatt veldig ømme.. Hadde tidlig ultralyd i uke 7 pga blødning, og der var alt fint, og hjertet banket. Regner med at det fortsatt går bra der nede selv om jeg er litt mindre kvalm nå. Kanskje vi bare er heldige??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...