kei80 Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Hun er helt fin og straks 5 månder og fra begynnelsen av juni har hun sovet hele natta..Det er jo luksus men hun sover jo to dupper på dagen å! 12 timer om natten og fra -2 4,5 på dagen.. Merker at det er lenge siden nr.1 var baby,hehehe
blebla Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 min er 4,5 mnd gammel, og sover minst like mye. tror ikke det er noe bekymringsverdig. min har tre blunder på dagen. og sover 12 timer om natten, tror hvertfall ikke det skl gjøre noe, kanskje jeg må følge med på denne tråden å se hva andre sier.
Itsrejk Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 Synes ikke det høres hverken uvanlig eller bekymringsfult ut, jeg.
MammantilPatrick Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 Da er jeg ikke alene hører jeg. Gutten er straks 5 mnd og sover også 12 timer om natta, samt 2 små dupper på formiddagen før han har en lang dupp i 14-15 som kan vare i 2-3 timer. Og da er han stup trøtt i 18-19, sover til kl 07-08. Er min første, så har vært litt usikker på om dette er normalt. Men han er ellers frisk, og i godt humør når han først er våken:)
månestråle32 Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 Tror heller ikke at du skal bekymre deg, bare nyyyyte at dun sover og vokser og koser seg Eldstejenta her var også slik. Sov opptil 13-13,5 t per natt og i tillegg 2 lange dupper på dagen og noen ganger en halvtime på ettermiddagen(17) og så i seng 19. Hun sov to ganer på dagen til hun var godt over året! Min yngste sover ca 12 t per natt, og som regel to korte dupper på dagen(i snitt 1 t kanskje)....Hjelpe meg så slitsomt i og med at det blir for kort til å få gjort særlig mye av noe.....ikke sove, ikke rydde, ikke trene...blir liksom litt for kort til alt
månestråle32 Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 og så må jeg legge til at eldstejenta er meget aktiv og i hundre hvert våkent minutt, har alltid vært stor og vokst slik hun skal, så jeg tror bare hun trenger å lade så mye
Gjest Skrevet 9. august 2009 #8 Skrevet 9. august 2009 Ikke uvanlig og som de andre sier NYYYYT det. Det kan nemlig gå over! Snuppa mi sov og sov og sov dag og natt frem til mellom 5 og 6 mnd. Over natta gikk hun fra å være våken 1, maks 2 timer mellom hver dupp (på 2-4 timer) til å sove 2-3 30 minutters dupper i løpet av dagen - og samtidig begynte hun å våkne x-antall ganger i løpet av natten. Så jeg gjentar: NYYYYYT:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå