frk. Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 Er overvektig, og føler vi stresser litt med å bli gravide. Mange overvektige her? Redd det er det som er problemet... Ellers har jeg slappet mer av i det siste og ikke tenkt så mye på å bli gravid, så kanskje det kommer av seg selv =) Jeg går en times rask tur så og si hver dag og spiser ikke snop, så føler jeg gjør det jeg kan også...
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 vil ikke tro at det har så mye å si. Og du er jo kjempeflink som holder deg aktiv, og ikke snop. Går nok bra skal du se. Lykke til
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 9. august 2009 #3 Skrevet 9. august 2009 ps, er ikke selv overvektig,men har mange venninner som er det, har ikke tatt mange mnd med dem, og de har heller ikke vært så aktive og flinke med snop som deg.
frk. Skrevet 9. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2009 Takk!! =) Håper virkelig ikke det assa, bærer kroppen min lett og er sunn... Men alltid vært litt overvektig... Man finner stadig no som "liksom" skal være årsaken til at man ikke blir gravid
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 Skjønner hva du mener. Brukte 5 pp sist, men mista i ma uke 13. Er 17 dgr siden. Sist foret jeg mannen med c-vit,sink, b-vit. Da gikk det raskt. Ellers sier legene at en må la være å tenke ¨på det. Men det er lettere sakt enn gjort hehe. Lykke til. Ps er igang igjen med den oppskriften av vit til mannen. Er bevist at det hjelper
frk. Skrevet 10. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2009 Åå... det var trist da =( Har tatt innvendig UL, så veit at det ikke er no galt der... Men alikevel Ikke så lett... Får prøve å fôre han med masse vitaminer!!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå