Gå til innhold

Er ny her inne hos dere, men har min første Pergo-dag i dag og tar i mot råd med åpne armer:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi ble første gang gravide september -08. Da hadde jeg vært til en laproscopi, og vips var vi gravide. Tok en test og da var jeg over 10 uker på vei. Ble fulgt opp på Ullevål da jeg er over 38, fikk først et litt dårlig resultat derfra men etter flere undersøkelser viste det seg at ingenting var galt med den lille gutten......bortsett fra da jeg kom til en UL i uke 19 og den lille var død:/ Så det ble en dødfødsel på meg i midten av februar. En uke etterpå ble jeg innlagt på sykehuset med blodpropper i hele venstre ben og på begge lungene, obduksjonen viste at morkaken hadde hatt mange infarktforandringer. Jeg har fått en sykdom som heter Antifosfolipidsyndrom og må bruke blodfortynnende hele resten av livet. Vi ble fort gravide igjen, etter en mens. Men fant aldri hjerteaktivitet så det ble en MA i uke 9:/

Jeg har eggløsning, men skal prøve enkel pergotime nå for kanskje og gi et ekstra lite "puff" Jeg er 40 år, og det er jo eggene mine også:)

Håper dere med erfaring skriver noen ord om hvordan behandlingen var for dere.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, kjære deg.

Uff altså, får helt vondt jeg når jeg leser historien din. Du er utrolig tøff som ikke gir opp, og det skal du ha en stor klem for!

Vet godt hva det vil si å være helt fersk på Pergo-kurer, er bare på min andre selv. Men jeg prøver å samle oss Pergo-jentene på en tråd så vi kan utveksle litt erfaringer og gi hverandre litt støtte. Vi er på tråden "Pergo-start i dag" hvis du har lyst til å ta en titt og kanskje skrive et innlegg. Vi er alle i samme båt, så hvorfor ikke dele litt erfaringer med hverandre? Håper du tar en tur innom:)

Klem

Skrevet

Tusen hjertelig takk for klem og inviasjoen til den tråden, klart jeg kommer etter:)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...