Tvillingmamma2010 Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 1PP gikk jeg 9 dager over IKM. Aldri skjedd før fordi jeg hatt så stabil syklus på ca 31 og 32 dager selv etter P pille slutt som var i des...men tror psykisk årsak til denne utsettelsen.... man ønsker jo gjerne å bli gravid.. 2 PP brukte CB eggløsningstest, og fikk 2 dager med LH stigning på 14 og 15 dag i syklusen.... da kan TR på 28 dag.. Nå 3 PP brukte jeg Quick respons test. Var ikke helt fornøyd med denne, fordi jeg så skyggestreker... men koste oss fra dag 13 og faktisk hver dag i en uke... nå er jeg ca 4 dager over IKM, testet på torsdag med CB g test men negativ... Har ingen spesielle symtomer heller...... Hmmmm
2010 Mammaen Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Prøv en ny test : ) Du kan jo være en av de som får sent positiv test.. Lykke til!
Tvillingmamma2010 Skrevet 11. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2009 Og i dag kom TR.... da begynner jeg vel i min 4 PP. Når man prøver å bli gravid slår syklusen seg helt vrang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå