♥REBECCA♥ Skrevet 9. august 2009 #1 Skrevet 9. august 2009 jeg har en gutt som nå er 10 uker og to dager akurat, jeg er kvalm,super trøtt,økt mat lyst. og skulle hatt mensen i går? jeg kan veld ikke være gravid nå? har jo ikke hatt orntlig mensen etter fødsel helder...
Musemor med tre søte små Skrevet 9. august 2009 #2 Skrevet 9. august 2009 Det er vel bare å ta en test det. Ammer du? Dersom du ammer er det ikke sikkert du får mensen på lenge enda. Etter førstemann fikk jeg ikke mensen tilbake før det var gått 6 mnd.
Lotta2010x2012 Skrevet 9. august 2009 #4 Skrevet 9. august 2009 har du hatt mens etter fødsel enda? Eggløsningen skjer jo ca. 14 dager før mens, så teknisk sett så kan man ha hatt eggløsning selvom ikke mensen har kommet tilbake.. Veldig lett å bli gravid rett etter fødsel har jeg hørt..
♥REBECCA♥ Skrevet 10. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2009 nei har ikke hatt mensen enda,2 dager siden jeg skulle hatt den nå.. ble fort gravid med han minste,er jo bare 11 mnd mellom han og han mellomste gutten min...
jajamen Skrevet 10. august 2009 #6 Skrevet 10. august 2009 Men du...hvis du ikke har hatt mens ennå etter fødselen så kan du jo umulig vite når du har IKM...Blødningene etter fødselen er ikke TR, du kan ikke ta utgangspunkt i den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå