Gå til innhold

Nok et spørsmål om el-slim... ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere:) Jeg tok en el-test på morran i dag. Negativ. Venter el i løpet av et par dager. Men i stad, etter at jeg hadde tørket meg (sorry). Var det langt slim på papiret. Og for første gang, grøss, skjemmes;) Måtte jeg "kjenne" på det. Kunne strekkes litt. Seigt på en måte... Har ikke merket så mye til el-slim før egentlig. Så derfor spør jeg: Kan det være det? Er det sånn at sjansen er litt større hvis en har el-slim? Var blankt, men litt "brunt" i. Leste at det kan være sånn vist. Vil ikke ta en test til nå. Har ikke så mange igjen... Ja, dette ble langt. Huff så teit en blir av denne prøvinga altså:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Du bør helst teste etter EL på ettermiddagen, da LH stiger utover dagen. Prøv igjen i morgen ettermiddag. Man kan gjerne ha EL-slim i noen dager før selve eggløsningen. Sannsyligvis er det El på vei hos deg :)

Lykke til : )

Skrevet

Takk for svar:) Tenkte det samme. Tester i morra ettermidag. Lykke til dere også:)

Skrevet

Jøss, som jeg skulle ha skrevet dette innleget sjøl jo, så likt er det. Jeg trodde jeg hadde el for to uker siden og hadde ikm fredag, men igår kveld var jeg så kranglete og uggen i magen,det stakk og stod i som verst, og jeg kjente jeg var "våt" (sorry) i trusa, søren tenkte jeg, nå kom mensen, gikk på do men langt seig slim,ikke hatt spesielt slim ved el før,hadde el-test liggende og den var så knall som det gikk ann å bli.

Kontrollstreken var blek i forhold, så var nok el. Håper det klaffer for oss nå da :)

Skrevet

Ja, håper virkelig det!!! Drøyer test til i morra. Men lurer nok mannen litt snart;) Kroppen er jammen rar. Ikke alltid til å skjønne seg på. Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...