Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette er noe jeg ikke har tenkt på ....var inne å leste litt om dette nå...er ikke det vanlig???? jeg har det ca 2 dager før mens....

dette er noe jeg virkelig ikke har peiling på.....står at det kan gjøre det vanskelig å bli gravid..er dette noe jeg må kontakte gu for.???

hadde satt veldig stor pris på svar..da dette er noe jeg virkelig ikke har peiling på!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Har lurt på samme som deg. Så kan ikke svare deg dessverre:( Og mener også å ha lest dette en plass. Har alltid spottet 1-2 dgr før mens. Og ikke tenkt over det. Før vi skulle prøv å bli gravide igjen da. Men nå spotter jeg plutselig ikke lenger??? Nei, kvinne-kroppen er jammen ikke lett å skjønne seg på. Jeg skal si i fra om finner ut av noe:)

Skrevet

Hei igjen:) Leste litt om det nå. Hvis jeg forstod riktig, så er det normalt med et par dagers spotting. Er det snakk om flere dager, en uke, så kan det gjøre det vanskelig å bli gravid. Pga av lutealfasen blir for kort. Egget får ikke festet seg. Stod noe annet også, men hukommelsen svikter her;) Men i ditt tilfelle er det jo bare 2 gdr. Så det skulle gå bra:) Hvis du vet når du har el? Tell dagene derfra til neste mens. Mens skal komme ca 14 dgr +/- etter el. Men 10-18 dgr er vist også normalt. Men bør være over 10 dager, så egget har en sjans til å få festet seg:)

Skrevet

jeg er på dag 17 nå og ingen el...å jeg venter mens om 7 dager.......hmmm...da høres jo ikke dette bra ut for meg.....å jeg er ikke gravid..det vet jeg..da mannen min var på sjøen hele forrige mnd...og jeg jar vært på ul.....egget var der...men ikke løsnet...

Skrevet

Men...hvis du ikke har hatt el enda....? Kan fortsatt komme vet du:) Da har du vel ikke ikm om 7 dager? Mens kommer 14 dgr +/- etter el. Så det vil gjøre denne syklusen litt lenger for din del. Det er el som bestemmer hvor lang syklusen din blir. Så hvis du har testet etter el, og vet at den ikke har vært. Så er det fortsatt sjans for at den kommer:) Hender jo at kroppen tuller litt med oss:) Tid pleier du ha el sånn ca da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...